فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

لزوم ورود به عرصه اقدام و عمل و دور زدن تحریم‎ها

همه باید به تبعیت از رهبر وارد عرصه اقدام و عمل شویم و تحریم ها را در جبهه ای که دشمن ساخته دور بزنیم که لازمه بخشی از این کار دولت است.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۸۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سپاه نیوز؛ سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه باغملک با بیان اینکه سپاه زاییده انفلاب اسلامی ست تولید قدرت را یکی از مسیرهای صدر حرکت سپاه دانست و افزود: از موضوعات مهم برای تولید قدرت استفاده از ظرفیت مردم بود لذا سپاه به تبعیت از امام(ره) و مقام معظم رهبری به موضوع توجه به ظرفیت مردمی پرداخت زیرا مردم بعنوان ستون اصلی برای پیشبرد اهداف اسلام قرار داشتند.

 وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائلی که در کانون تاسیس شده اما بعد از ۳۷ سال هنوز با آن کیفیت شایسته به آنها پرداخته نشد لذا به دلیل ضرورت هایی که پیش آمد سپاه بسیج را وارد عرصه کرد.

 سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی مرز قابل لمس ندارد عنوان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ اسلام دارد تلاش دشمن این است در حوزه فرهنگی ما را به چالش بکشاند اما مقاومت ما مانند ۸ سال دفاع مقدس بالاست لذا همه باید در این حوزه دقت و جبهه را مردمی کنند.
 
وی حوزه اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از مسائل مهم برشمرد و افزود:  همه باید به تبعیت از رهبر وارد عرصه اقدام و عمل شویم و تحریم ها را در جبهه ای که دشمن ساخته دور بزنیم که  لازمه بخشی از این کار دولت است و  باید با سرعت بیشتری انجام دهد و بخشی دیگر توسط مردم است.
 
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پایان با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه باغملک وحدت و یکدلی را لازمه شهرستان ها دانست وعنوان کرد : در سپاه ماموریت اصلی ما دفاع از انقلاب و پیشبرد اهداف نظام است و ما در تلاش هستیم برادران جوان و مستعد را به سپاه عرضه کنیم  .
ارسال نظرات