مسئول سازمان اردویی سپاه کربلاخبرداد:

غدیر فرهنگ اتصال نبوت و امامت است

سرهنگ پاسدار قاسم موقر واقعه غدیر را حلقه وصل نبوت و امامت دانست و آن را امری قطعی و غیر قابل خدشه برشمرد که باید در جامعه تأثیر گذار باشد.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا تصریح کرد: تلاش برای بازسازی و تبین هرچه بهتر پیام تاریخی واقعه غدیر خم نقش بسزایی در ترویج شعائر دینی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی دارد.

وی افزود: در این روز با اتکا به آیه شریفه « الیوم اکملت لکم دینکم وتحت علیکم نعمتی ورضیت لکم الاسلام الدینا» که در وصف و نصب عظیم این روزنازل شده است باید در جامعه بشری تأثیر گذار بوده و بین مردم و غدیر یک پیوند جدا نا پذیر ایجاد نمود. لیکن باز سازی واقعه غدیر در پنج شهرستان ساری، آمل، گلوگاه، فریدونکنارو عباس آباد به صورت مردم نهادی اجرا خواهد شد.

موقر گفت: غدیر باید از غربت خارج شود و این مستلزم تبیین و ترویج حرکت غدیر در جامعه است؛ همانگونه که عاشورا در جامعه همگانی شده است باید غدیر نیز همگانی شود.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در پایان از عموم بسیجیان و علاقه مندان و خانواده معظم شهداء و جانبازان دعوت کرد با توجه به اهمیت موضوع و این عید عزیز در این برنامه عظیم فرهنگی حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها