کارت بلیط الکترونیکی مینی بوس در باقرشهر راه اندازی می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر از راه اندازی کارت بلیط الکترونیکی مینی بوس های باقرشهر به صورت یکپارچه با شهر تهران خبر داد .
کد خبر: ۸۷۳۹۴۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ احسان فراهانی در این باره گفت: در پی جلسات متعددی که با شورای اسلامی باقرشهر داشته ایم در صورت توافق اعضای شورا مقرر شده ظرف سه ماه آینده مینی بوس ها برای جابه جایی مسافران از متروی شاهد به سمت باقرشهر به صورت یکپارچه با تهران به کارت بلیط الکترونیکی مجهز شوند .

وی با اشاره به اینکه این کار نقطه آغازی برای الکترونیکی شدن سیستم حمل و نقل است، اظهار داشت: در پی جلسات و مذاکراتی که با واحد فناوری اطلاعات شهرداری تهران و شرکت فن آسا داشته ایم به توافقات بسیار خوبی دست پیدا کرده ایم .

مسئول ترافیک شهرداری از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان برای پروژه خبر داد و افزود: امیدواریم با توافقات صورت گرفته، پشتیبانی و حمایت شورای اسلامی باقرشهر تا چند ماه آینده بتوانیم این پروژه را راه اندازی نماییم .

فراهانی تصریح کرد: با توجه به اینکه کارت بلیط های الکترونیکی نقش مهی در تسهیل جا به جایی مسافران دارد و می تواند از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری به عمل آورد در نتیجه مسافران می توانند با خیال راحت در سطح شهر با انواع کارت بلیط های الکترونیکی مترو، اتوبوس و مینی بوس جابه جا شوند .

 

 

ارسال نظرات