خبرهای داغ:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با حضور حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۶۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی، اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و می خواهد به مقابله با نظام و انقلاب اسلامی بپردازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا، افزود: دشمن زیر ساخت های فرهنگی و اعتقادی را در خانواده های ما نشانه گرفته و با ایجاد صدها شبکه ماهواره ای به دنبال دست یابی به اهداف خود است.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرائی، با اشاره به اینکه عده ای در معرفی دشمنان، آدرس غلط می دهند، تصریح کرد: دشمن اصلی ما استکبار جهانی است و هیچ کس حق ندارد که در معرفی دشمنان آدرس تقلبی بدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با بیان اینکه دشمنان از تحریم ها و حمله نظامی نتیجه نگرفته و به مذاکره روی آوردند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال رسیدن به برجام های بعدی هستند و در واقع برجام ها، هدف استکبار جهانی برای دست یابی به اهدافشان است.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام حیدر کوثری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسماعیل مهدوی مسئول قبلی تجلیل شد.

ارسال نظرات