در ادامه فعالیت های امدادی سپاه به مناطق آسیب دیده

تیم بندی تخصصی پاسداران و بسیجیان قائمشهر برای امدادرسانی به مناطق طوفان زده

نیروهای امدادی سپاه هم اکنون در حال آبرسانی به منطقه سراجکلا هستند و در ادامه تا برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شرب، این نیروها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۱۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

سرهنگ محمد ابراهیم یعقوبی در گفتگویی در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی سپاه به مناطق آسیب دیده شهرستان قائمشهر گفت: گردان های امام حسین و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان قائمشهر از ساعات اولیه پس از حادثه در مناطق آسیب دیده و برای آزادسازی معابر مسدود شده حاضر شدند و تا همین الان هم بصورت کاملا سازماندهی شده در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: برای افزایش کارایی و سرعت در عمل در امدادرسانی به مردم، پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه قائمشهر به صورت تیم های تخصصی در غالب تیم های بنایی و نجاری و... سازماندهی شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر گفت: تمام وسایط نقلیه سپاه به صورت آماده باش درآمدند و برای حمل و نقل وسایل مورد نیاز مردم در مناطق آسیب دیده شهری در حال تردد هستند.

وی افزود: با هماهنگی هایی که از طریق بنیاد مسکن انجام شد ایرانیت هایی که متاسفانه این روزها در بازار آزاد بخاطر شرایط خاص به چند برابر قیمت اصلی توسط برخی سودجویان فروخته می شد، تهیه و در مناطق روستایی آسیب دیده توسط نیروهای بسیجی توزیع شد.

یعقوبی تصریح کرد: برق برخی از مناطق هنوز وصل نشده است و مشکل قطع آب شرب شهرستان تقریبا حل شد و در نقاطی که هنوز مشکل آب شرب وجود دارد سپاه با ارسال تانکرهای آب شرب مشکل این مناطق را نیز حل کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی سپاه هم اکنون در حال آبرسانی به منطقه سراجکلا هستند و در ادامه تا برطرف شدن کامل مشکل قطعی آب شرب، این نیروها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه قائمشهر خسارات طوفان اخیر را در شهرستان 900 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: این برآورد دقیق نیست و باید بررسی های بیشتری انجام پذیرد، طوفان اخیر فقط در بخش مسکن بیش از 250 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

سرهنگ یعقوبی در پایان به مردم شهرستان قائمشهر اطمینان داد که بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه با تمام توان تا مدیریت کامل بحران در صحنه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها