نقوی حسینی در گفت وگو با «بسیج»:

اقدامات علی مطهری بازی در پازل دشمن است / یادآوری ترور 17 هزار ایرانی توسط منافقین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نامه علی مطهری با مضمون شفاف سازی در خصوص پرونده منافقین در سال 67 به نوعی بازی در پازل دشمن است و چنین اقدامی واقعا جای سوال دارد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به نامه علی مطهری به پورمحمدی در خصوص لزوم شفاف سازی پرونده اعدام منافقین در سال 67 گفت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نباید در هر شرایطی،هر حرفی بزند و اقدامی انجام دهد، چرا که ممکن است ضدانقلاب از این اقدامات سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و صهیونیست با همکاری آل سعود، نیت های شومی علیه ایران دارند و می خواهند با همکاری منافقین، توطئه های خود را بر علیه مواضع انقلاب اسلامی اتخاذ نمایند و در این شرایط حساس، نامه علی مطهری با مضمون شفاف سازی در خصوص پرونده منافقین در سال 67 به نوعی بازی در پازل دشمن است و چنین اقداماتی واقعا جای سوال دارد.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: منافقین در طول دوران دفاع مقدس ضربه های زیادی را به کشورمان وارد کردند و به عنوان ستون پنجم دشمن، در مقابل ما می جنگیدند و نباید فراموش کنیم که 17هزار و اندی ایرانی توسط ترورهای منافقین کوردل به شهادت رسیدند و نایب رئیس مجلس نباید این جنایت ها را از یاد ببرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: شایسته نیست که نایب‌رئیس مجلس در چنین شرایطی که استکبار جهانی فایل صوتی کذایی را منتشر کرده تا از آن بهره‌برداری کند،چنین مواضعی را بگیرد.
ارسال نظرات