مسئول بسیج مساجد شهر سنندج در گفتگو با «بسیج»:

مردان به حجاب نوامیس خود اهمیت دهند

محمد سعید عزیزی گفت: عدم توجه عده زیادی از آقایان نسبت به پوشش نوامیس خود و در دسترس قرار گرفتن فضای مجازی برای تمام اقشار جامعه از دلایل اصلی بدحجابی و بی حیایی در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۵۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
محمد سعید عزیزی مسئول بسیج مساجد شهر سنندج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: از مهمترین دلایل افزایش بدحجابی و بی حیایی در جامعه می توان به چند مورد اصلی اشاره کرد.

وی افزود: عدم توجه عده زیادی از آقایان نسبت به پوشش نوامیس خود و در دسترس قرار گرفتن فضای مجازی برای تمام اقشار جامعه بویژه افراد کم سن و سال و عدم آموزش کافی افراد در این زمینه از دلایل اصلی بدحجابی و بی حیایی در جامعه است.

عزیزی تصریح کرد: دولت نیز هیچ گونه کنترلی روی فضای مجازی در ایران ندارد حال آنکه در اکثر کشورهای پیشرفته و قائل به آزادی فردی فضای مجازی به روی همه افراد باز نبوده و برای سنین مختلف محدودیت هایی وجود دارد.

مسئول بسیج مساجد شهر سنندج اظهار داشت: صدا و سیما، مدارس و دانشگاه ها برنامه ای برای مقابله با محتوای غیر اخلاقی فضاهای مجازی ندارند. محدودیت دسترسی برای افراد زیر 18 سال باید اجرا شود و هرچه زودتر شبکه ملی اطلاعات سالم با کیفیت شبکه موجود در دسترس افراد جامعه قرار گیرد و اگر کسی از خطوط و مقررات عدول کرد با صراحت و قاطعیت برخورد شود .

عزیزی عنوان کرد: لازم است برنامه هایی با حضور کارشناسان اجتماعی و روان شناسان در خصوص ناهنجاری های جامعه تهیه و مضرات و عواقب زندگی مجردی، ازدواج سفید، استفاده بی حد و حساب کودکان و نوجوانان از فضای مجازی و ... مطرح و تحلیل و بررسی شود.

ارسال نظرات