امام جمعه موقت ابهر:

لزوم مراقب خانواده ها در مقابل فضای مجازی از فرزندان

در مقابل فضاهای اجتماعی مجازی باید بسیار بیشتر از گذشته مراقب فرزندانمان باشیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۷۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت ابهر در خطبه های این هفته نماز جمعه به مسئولیت پذیری والدین و تربیت فرزندان صالح و تربیت صحیح فرزندان در خانواده اشاره کرد و گفت: در این مسئله مسئولین و خانواده ها نقش به سزایی دارند و اکنون در مقابل فضاهای اجتماعی مجازی باید بسیار بیشتر از گذشته مراقب فرزندانمان باشیم.

حجت الاسلام حسین محمدی با اشاره به بانکداری اسلامی افزود: باید به سمت و سوی اسلامی شدن کامل بانکها رفت و قوانین اسلامی در بانکداری نیز اجرا گردد.

وی شهادت امام جواد(ع) را تسلیت گفت و از خصوصیات و امامت و علم ایشان و روشهای بی نظیر امام در مواجه با مامون عباسی و نفوذ ایشان به واسطه دانش امامت حضرت جواد (ع) در بین مسلمانان آنروز، سخن گفت.

خطیب جمعه ابهر به اهمیت حجاب و عفاف پرداخت و افزود: همانا برای زنان ما بهترین الگو حضرت فاطمه الزهرا(س) و برای مردان حضرت علی (ع) هستند که باید عملا در رهروی از راه ایشان کوشید.

امام جمعه موقت ابهر به مسئولیت پذیری والدین و تربیت فرزندان صالح و تربیت صحیح فرزندان در خانواده اشاره کرد و گفت: در این مسئله مسئولین و خانواده ها نقش به سزایی دارند و اکنون در مقابل فضاهای اجتماعی مجازی باید بسیار بیشتر از گذشته مراقب فرزندانمان باشیم.

حجت الاسلام محمدی به فراهم نمودن بسترهای ازدواج آسان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: در این مورد خانوداه ها وظیفه مهمی دارند و دوری از تجملات و مهریه ها و جهزیه های سنگین می تواند به سهل شدن ازدواج جوانان کمک کند چرا که تجملات هیچ وقت ضامن خوشبختی کسی نیست.

ارسال نظرات