خبرهای داغ:

گرامیداشت روز بانکداری اسلامی در میانه

خبرگزاری بسیج: نشست بصیرتی اخلاقی با هدف گرامیداشت روز بانکداری اسلامی در بین کارکنان بانک مهر اقتصاد میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۴۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تبریک این روز، تحصیل رضایت خدا و حل مشکلات مردم در سایه بانکداری بدون ربا را بسیار پراهمیت دانسته و با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) معیار ولایی بودن را حبّ و بغض دوستداران و دشمنان ائمه(ع) عنوان کرد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، اسلام را پایه و اساس انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم پایه ریزی کلیه امورات کشور اعم از فرهنگ و اقتصاد، تفکر، تدبیر و مدیریت بر اساس آموزه های اسلامی تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به مطلوب نهایی، بانکداری ما هم بالطبع باید مدیریتی اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانک ها باید به جای حرکت در مسیر سرمایه داری و تحصیل سرمایه، به خدمت رسانی و حل مشکلات معیشتی از جمله ازدواج، اشتغال و تحصیل بپردازند، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد و بانک انصار از آنجا که مولود انقلاب هستند، باید در این امورات الگوی عملی سایر بانک ها باشند.

وی با اظهار رضایت از عملکرد مهراقتصاد در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع محرومیت از اقشار مستضعف جامعه و فراهم سازی تسهیلات و بستر اشتغال جوانان، افزود: یکی دیگر از پایه های اصلی انقلاب، خدمت به مردم است و این امر با گشاده رویی در برخورد و تسریع در حل مشکلات آن ها توسط کارکنان بانک ها و حرکتی جهادگونه در این راستا، محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها