نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

شادی مردم در رسیدگی به امور معیشتی است نه کنسرت!

نماینده دوره نهم مجلس گفت: دولتمردان به فکر مسائل حاشیه ای برای رأی جمع کردن هستند، کسی وقت بررسی حقوق های کلان مدیران را ندارد چرا که همه دنبال اجرای کنسرت در مشهدالرضا هستند.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۵۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
مهدی عیسی زاده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های اخیر آیت الله علم الهدی در مورد برگزاری کنسرت در شهر مشهد و واکنش برخی مسئولان گفت: باید از مسئولان پرسید کنسرت چقدر ضرورت دارد که این همه بر روی آن تاکید می کنند.

وی افزود: ما مخالف شاداب بودن مردم نیستیم همه دوست دارند ملت سرحال و سرزنده باشند اما آیا امروز آنچه باعث شادی واقعی مردم می شود شرکت در کنسرت است یا اینکه رسیدگی به امور معیشتی آنها؟

عیسی زاده اظهار داشت: مردم ما در این وضعیت اقتصادی به نان شب خود محتاج هستند چطور در چنین شرایطی مسئولان به جای اینکه دغدغه این قضیه را داشته باشند در مورد کنسرت موسیقی آن هم در مشهد مقدس تا این حد متّه به خشخاش می گذارند و از هم همه طرف به آیت الله علم الهدی عالمی هجوم می آورند که به وظیفه خود عمل کرده و تذکر به جایی داده است.

نماینده سابق مجلس گفت: مردم از بی کاری رنج می برند و عده ای اعضای بدنشان مثل کلیه ها را می فروشند تا بتوانند زندگیشان را تامین کنند و بچه خود را در مدرسه ثبت نام کنند و لوازم آموزشی برای آنها خریداری کنند. مسئولان اینها را نمی بینند؟ چه زمان می خواهند از خواب بیدار شوند؟

وی گفت: جوانان از بی کاری و بی پولی و عدم توانایی برای شروع زندگی مشترک افسردگی گرفته اند نه به خاطر کنسرت نرفتن، آمار و ارقام مسئولان با این بی کاری که ما در جامعه داریم همخوانی ندارد. مسئولان کارهای اصلی را رها کرده اند و به جای اینکه به فکر جیب و سفره های خالی مردم باشند به فکر مسائل حاشیه ای برای رأی جمع کردن هستند. چه کسی حقوق های کلان مدیران را بررسی کرد؟ کسی وقت این کار را ندارد چرا که همه دنبال اجرای کنسرت در مشهدالرضا هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار