استاندار زنجان:

نباید لحظه ای را برای خدمت به مردم ازدست داد

مدیران نباید حتی لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست دهند؛ چرا که فرصت خدمتگذاری بسیار سریع می گذرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۵۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جمع مدیران شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در استان زنجان با بیان این که فرصت خدمتگذاری بسیار سریع می گذرد گفت: مدیریت شما باید طوری باشد که حتی لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

اسداله درویش امیری با اشاره به وظایف و مسئولیت های حوزه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخش عمده ای از نیازمندیهای عمومی مردم در حیطه وظایف این وزارتخانه است .

وی اظهار داشت: مدیران بایستی علاوه بر تعامل و هماهنگی و هم افزایی با یکدیگر با اراده مصمم و جهشی تر از گذشته برای توسعه استان گام بردارند .

اسداله درویش امیری تلاش در جهت ایجاد رضایتمندی مردم را اهداف انقلاب و نظام خواند و تصریح کرد : فلسفه وجود دستگاههای اجرایی ارایه خدمات مطلوب به مردم است .

وی با اشاره به اینکه انجام کارهای روزمره عقب افتادگی را جبران نمی کند گفت : بایستی با فکر و برنامه ریزی مناسب و نگاه های نو آورانه دست به کارهای بزرگ بزنیم .

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اخلاص در عمل به کارها ارزش و بها می‌دهد گفت: نخستین مطلبی باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد اخلاص در عمل و کار برای رضایت الهی و البته تحصیل رضای بندگان خدا است.

درویش امیری در پایان ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی خاطرنشان ساخت هفته دولت فرصت مناسبی است برای نقد درونی از اقداماتی که باید انجام میشد ولی به هردلیل صورت نگرفته است.

ارسال نظرات