مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

هنوز هم کتاب مخاطب خاص خود را دارد

گسترش امکانات به روز و جدید نتوانسته مردم را از کتاب و کتابخوانی جدا کند و هنوز هم کتاب مخاطب خاص خود را دارد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۳۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب زنجان گفت: یکی از وظایف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان ، توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

احمد غریوی افزود: یکی از وظایف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی کار و تعاون، توسعه فرهنگ کتابخوانی است و در مقاطع مختلف این موضوع از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه کتاب در زنجان گفت: قطعا برگزاری چنین رخدادهایی موجب ارتقای فرهنگی جامعه هدف و به ویژه کارگران می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه یک رویداد ارزشمند است که کمک شایانی به معرفی کتاب‌های فاخر می‌کند.

غریوی در ادامه با اشاره به راهکارهای مختلف برای گسترش علم و دانش در جامعه گفت: گسترش امکانات به روز و جدید نتوانسته مردم را از کتاب و کتابخوانی جدا کند با وجود اینکه وسایل ارتباطی بسیار وجود دارد، هنوز هم کتاب مخاطب خاص خود را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دغدغه‌های بسیار مردم را در جوامع امروزی مشغله‌های زندگی عنوان کرد و گفت: بخشی نیز هزینه‌های زیاد کتاب است که مردم قدرت خرید ندارند.

وی ادامه داد: هر قدر درباره مسائل و موضوعات فرهنگی سرمایه‌گذاری شود، هر چند برای سرمایه‌گذار ثمردهی کاری نداشته باشد اما برای ثمردهی به کل جامعه ارزشمند است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تأکید بر حمایت بیشتر از ناشران و مؤلفان کتاب، خاطر نشان ساخت: هر قدر از نظر فرهنگی رشد پیدا کنیم جامعه در سایر ابعاد رشد خواهد کرد.

ارسال نظرات