نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولتمردان با اعتقاد قلبی کار فرهنگی انقلابی انجام دهند

نماینده دوره نهم مجلس گفت: هنوز عطر شهادت در کشور ما طنین افکن است مسئولان به خود بیایند اینها درس است مسئولان جمهوری اسلامی باید با ایمان و اعتقاد قلبی کار فرهنگی موثر و انقلابی انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۳۷۲۳۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
مهدی عیسی زاده نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: در مورد مسائل فرهنگی که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند باید کارهایی از سوی مسئولان صورت می گرفت ولی متاسفانه تا کنون بی توجهی شده است.

وی افزود: خدا رو شکر مردم ما از مسئولین آگاه ترند و مسئولان باید بدانند که ولی نعمتشان مردم هستند و از صدقه سر شهیدان به این جایگاه رسیده اند و حواسشان باشد که صندلی و میز و جایگاه آنها تک تک در روز قیامت شهادت خواهند داد.

عیسی زاده تصریح کرد: این ولنگاری فرهنگی که می بینیم مقصرش مسئولان هستند که هر روز به یک بهانه ای مسائل را باز می گذارند و یک روز از مدرنیته صحبت می کنند و بار دیگر به بهانه آزادی جلوی خیلی از مسائل را نمی گیرند و تساهل و تسامح در زمینه فرهنگ دارند.

نماینده سابق مجلس گفت: هنوز عطر شهادت در کشور ما طنین افکن است مسئولان به خود بیایند اینها درس است مسئولان جمهوری اسلامی باید با ایمان و اعتقاد قلبی کار فرهنگی موثر و انقلابی انجام دهند.

عیسی زاده اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان اخیرا توهین هایی به ساحت شهدا داشته اند که مدیران نیز با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشتند و همین ها است که برای ما درد فرهنگی به حساب می آید برخی از مسئولان خیال می کنند روشنفکر هستند ولی از کج فهم ترین انسان ها هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار