معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم:

اعضای شجره طیبه صالحین مبلغان بسیج هستند

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم ضمن اشاره به یکطرفه نبودن بحث حلقه های صالحین بین افراد، گفت: برنامه های شجره طیبه صالحین در چهار بُعد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۷۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  حجت‌الاسلام والمسلمین " اسماعیل امیرزاده" معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم با اشاره به شروع برنامه های شجره طیبه صالحین از هشت سال قبل در قم، اظهار داشت: برنامه های طرح شجره طیبه صالحین در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی ادامه داد: طرح های شجره طیبه صالحین در چهار بُعد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی اجرا می شود که همه افراد که عضو بسیج هستند در بسیج محلات، بسیج انصاف، بسیج پزشکی و... در این طرح در هنگام ورود عضو می شوند.  

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم با اشاره مربی محور، برنامه محور و تکلیف محور بودن طرح شجره طیبه صالحین، ابراز داشت: استاد این طرح در استان، آیت الله سعیدی امام جمعه قم انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری می باشد که مطالب از سوی استاد به مربی ها و متربیان منتقل می شود.  

وی در ادامه اضافه کرد: افرادی که در حلقه های صالحین حضور دارند باید بعد از مدتی برای دیگران الگو شوند و با بالا بردن بصیرت خود به دیگران هم بصیرت ببخشند.  

حجت‌الاسلام امیرزاده ضمن اشاره به اینکه این افراد باید خوبی ها را ترویج کنند ، عنوان کرد: عضو حلقه های صالحین باید در محیط اطراف خود مبلغ باشد .  

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان قم خاطر نشان کرد: در بحث صالحین بیشترین تاثیرگذاری درارتباط مستمر بین مربی با سرگروه و سرگروه با متربی برقرار می شود یعنی در جلسه های صالحین اینگونه نیست که افراد دور هم بنشینند و یکسری مطالب را بیان کنند؛ افراد در این برنامه با پرسش و پاسخ و اردوهها بین متربیان و سرگروه ها الفتی برقرار می شود.  

انتهای پیام/گ  

ارسال نظرات