فرماندار شهرستان ری:

روزی که سکان فرمانداری را تحویل گرفتم 50 میلیون تومان بابت غذا بدهکار بودم

خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری با اشاره به عملکرد دولت یازدهم خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی از هستی خودش برای عزت نظام و مردم مایه گذاشته است.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۵۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در آیین بهره‌برداری از ساختمان شماره دو بهزیستی شهرستان ری، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای سنجیدن عملکرد یک‌ساله دستگاه‌های اجرایی است. در این هفته با وجود اینکه مردم عملکرد دولت را طی یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار می‌دهند دولت مردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز عملکرد یک‌ساله خودشان را ارزیابی می‌کنند. که چه کارهایی باید انجام می شد و چه کارهایی باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با توجه به شرایطی که در آن زمان در دولت مستقر شد گام‌های مستحکمی در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداشته است.

معاون استاندار تهران یکی از مشکلات و ضعف  های دولت را اطلاع رسانی و نداشتن رسانه و کانال ارتباطی با مردم دانست و گفت: دولت یازدهم متأسفانه رسانه‌ای برای بیان عملکرد خود و انتشار دستاوردهای خودش ندارد و از کانال ارتباطی برای اطلاع رسانی محروم است.

 جمالی‌پور خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که صندوق خزانه خالی بود. وی تصریح کرد: من وقتی سکان فرمانداری را به دست گرفتم، یک میلیارد تومان بدهی داشتیم و مسئول مالی فرمانداری به من گفت: از فردا بقال سر کوچه می آید و از شما بدهی های عقب افتاده را طلب می کندو 50 میلیون تومان هم بابت غذاهای خورده شده باید پرداخت کنید.

جمالی پور ادامه داد: وقتی موضوع را با استاندار مطرح کردم آقای هاشمی، گفت: من هم وضعیت مشابهی مانند شما دارم؛ لذا عملکرد دولت یازدهم نسبت به درآمدهایی که حاصل کرد بسیار مناسب است. اما برخی فکر می کنند قصد ما تخریب است در حالی که من با خدای خود عهد کرده ام هیچ وقت مدیون کسی نشوم. وی اذعان کرد: دولت های گذشته هم خدمت کرده اند اما ما در شرایطی دولت را تحویل گرفتیم خزانه خالی بود و حجم زیادی بدهی به دولت یازدهم به ارث رسیده بود. اما یک چیز به ما امید داد و آن هم اعتماد مردم به دولت و حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری بود که سختی های کار را برای ما آسان کرد. دولت با استفاده درست از ظرفیت ها و کار جهادی تورم 45 درصدی را به 10 درصد رساند.

وی تصریح کرد: با پرداخت یارانه ها پدر اقتصاد و کشور در آمد 27 هزار میلیارد تومان از محل درآمد آزاد سازی یارانه کسب کردیم، اما 14 هزار میلیارد تومان از درآمد برق و سایر منابع گرفتیم و روی آن گذاشتیم که 40 هزار میلیارد تومان یارانه بدهیم. اما دولت یادهم در چهار ساله دوم رونق اقتصادی را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: در شهرری کارهای خوبی انجام شده و دولت 720 میلیارد تومان به شهرستان ری هدایت کرده و این به غیر از بودجه اختصاصا یافته از محل سفر رئیس جمهوری به شهرستان است و 420 میلیارد تومان هم در سفر استانی دکار روحانی به شهرستان ری اختصاص یافته که در کل یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش درمان، آب شرب سالم، راه و ساماندهی روستاها انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان ری از 5 استان بزرگ تر است اما ساختار ما غیر کارشناسی است. ری مظلوم واقع شده و نیاز به توجه بیشتری برای جبران عقب ماندگی ها است.

 

ارسال نظرات