خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

امریکا ذاتش بدعهدی است

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) به درستی امریکا را شیطان بزرگ نامیده چراکه ذاتش بدعهدی است، سکوت در برابر این بدعهدی را نشانه ضعف دولت دانست.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۷۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تجربه برجام بار دیگر به مسئولان نظام آموخت که آمریکا و متحدانش نمی توان اطمینان کرد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب پیش از آغاز مذاکرات هسته‌ای بارها بر این مسأله تأکید داشتند که بدعهدی امریکا به اثبات رسیده است.

وی با تاکید به اینکه از همان ابتدای امر مشخص بود امریکا و متحدان غربی اش از اجرای تعهدات خود به نوعی سرباز خواهند زد، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه نباید انتظار دوستی از دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی ایران را داشته باشیم.

سعیدی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش با فهم از کاهش نفوذ منطقه ای خود در پس برجام به دنبال کشاندن ایران به پای میز مذاکره بودند تا از افزایش نفوذ ایران در کشورهایی همچون سوریه، عراق و یمن جلوگیری کنند چراکه به درستی دریافته اند که فرمول آن ها در منطقه دیگر جوابگو نیست.

وی با تأکید به این‌که ملت از حقوق مسلم خود عقب‌ نخواهند نشست، تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید با طرحی قاطعانه مانع از تضییع حقوق ملت در اجرای برجام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها