نماینده مردم شهرستان ری در مجلس:

نمایندگان مجلس در جاده انصاف از دولت حمایت می کنند

خبرگزاری بسیج: نمایندگان مجلس به عنوان وکیل مردم در جاده انصاف در مسیر حمایت از دولت حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۰۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نماینده مردم شهرستان ری در مجلس ، نمایندگان مجلس را وکیل مردم دانست که در جاده انصاف به پشتیبانی و حمایت از دولت حرکت می کنند .

  محسن علیجانی در مراسم افتتاح بوستان طبیعت و حیات وحش شهرداری باقرشهر ضمن قدردانی از زحمات شهردار باقرشهر، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولین باید در جهت خدمت رسانی به آنها عمل کرده و خادم مردم باشند که مجموعه شهرداری باقرشهر به خوبی توانسته است در راستای خدمت رسانی به مردم عمل کند .

وی با بیان اینکه تمام کارهای انجام گرفته برای مردم باید به نفع آنها باشد، افزود: تمام کارها از فرهنگی گرفته تا امور سیاسی باید خروجی آن به نفع عامه مردم باشد و مدیریت شهری و شهرداری ها باید فضای خوبی برای زندگی مردم فراهم نمایند .

نماینده مردم شهرستان ری در مجلس با اشاره به اینکه مدیریت شهری و معماری بر فرهنگ ما اثر دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تکنولوژی و معماری خنثی نبوده و یک فرهنگ هستند ممکن است برخی از اموری که در مدیریت شهری صورت می گیرد ما را از فرهنگ ایرانی دور نماید باید که مسئولین باید به معماری ایرانی و اسلامی توجه ویژه ای نمایند .

محسن علیجانی زمانی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که پرداختن به امور اجتماعی و فرهنگی یکی از وظایف شهرداری ها محسوب می شود مدیران شهری باید در نظر داشته باشند تا ۱۰ درصد از بودجه خود را به مساجد، تربیت بدنی و مدارس اختصاص دهند تا از این طریق بتوانیم فضای کشور را تغییر دهیم .

وی منابع انسانی را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت: مهمترین سرمایه کشور، منابع انسانی است که اگر ما مدیریت را بر اساس منابع انسانی و ایثارگران قرار دهیم نهادها می توانند همگرا عمل کرده و کشور را آباد سازیم .

نماینده مجلس گفت: فضای سبز شهری می توانند خانواده ها و جوانان را به سوی خود جذب کرده و روحیه آنان را شاد کند در همین راستا مسئولین باید توجه داشته باشند مجموعه تفریحی را معنوی کرده و با فرهنگ ایرانی اسلامی و به دور از فرهنگ غربی این فضاها را تلطیف نمایند و امیدواریم افتتاح بوستان طبیعت و باغ حیات وحش باقرشهر بتواند مردم را در جهت شاد زیستن سوق دهد.

ارسال نظرات