فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

خانواده شهدا گنجینه های خاطرات دفاع مقدس هستند

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پدران و مادران شهدا گنجینه هایی هستند که خاطرات شهدا را در سینه خود نهفته دارند.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۱۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در همایش مسئولان ایثارگران بسیج سپاه های استانهای کشور در خرم آباد گفت: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان شریف ترین قشر جامعه هستند و کسانی که در حوزه ارائه خدمات به این خانواده ها دارای مسئولیت هستند باید به درستی به تکلیف خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و خانواده های معظم شهدا نیز به همین خاطر داغ عزیزان خود را تحمل می کنند، اظهار کرد: ما خادم خانواده شهدا هستیم اما معتقدیم که نتوانسته ایم به خوبی دین خود را به آنها ادا کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در تمام دنیا برای نیروهای نظامی که در راه دفاع از کشورشان با دشمن جنگیدند احترام قایل هستند و در آمریکا به نظامی که یک روز در جنگ شرکت کرده باشد لفظ رزمنده تعلق می گیرد و تمام تسهیلات را برای آنها در نظر می گیرند.
 کشکولی از پدران و مادران شهدا به عنوان گنجینه هایی که خاطرات شهدا را در سینه خود نهفته دارند نام برد و افزود: بسیاری از پدران و مادران شهدا در قید حیات نیستند اما آن تعدادی که زنده هستند باید خاطرات شهدا را از کلام آنها استخراج کنیم.
وی اضافه کرد: اگر گنجینه خانواده معظم شهدا در اختیار صنعت فیلم سازی آمریکا بود قطعا فیلم هایی را تولید می کردند که دنیا را تحت تاثیر قرار دهد، اما ما از این ظرفیت غافل هستیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کسانی که در عرصه خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فعالیت می کنند باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند.
سردار کشکولی اضافه کرد: وجود خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی را در جهان بیمه کرده و با این حال اصالت در انقلاب اسلامی و جامعه با این خانواده ها است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با خضوع و خشوع با خانواده های معظم شهدا حتی خانواده ای شهدای اقلیت های مذهبی دیدار می کنند، افزود: معظم له وجود خانواده های معظم شهدا را مایه پیشرفت انقلاب اسلامی می دانند.گفتنی است؛ این همایش 2روزه با حضور سید کریم حسینی معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شده است.  

ارسال نظرات