در سالروز گرامی داشت شهدای هفدهم شهریور

اولین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در فریدونکنار برگزار می شود

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و دومین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان 17 شهریور ماه با سخنرانی سردار فضلی و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار در گفتگو با بسیج از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و دومین یادواره شهدای ورزشکار فریدونکنار با محوریت سردار سپاه اسلام حاج حسین بصیر، شهید مسلم رسولی و شهید محمود زعفری نژاد، شهید شاخص بسیج ورزشکاران مازندران خبرداد.

مرتضی اسدپوریادآور شد: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید شاخص بسیج ورزشکاران شهید سید محمود زعفری نژاد قهرمان تکواندو که امیدواریم همه ما پیرو راه این افراد باشیم را گرامی‌ می‌داریم.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار با بیان اینکه این یادواره در فریدونکنار برگزار می‌شود، تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و دومین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان 17 شهریور ماه با سخنرانی سردار فضلی و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

اسدپور گفت: 31 خانواده شهید مدافع حرم مازندران و هشت خانواده معزز شهدای فریدونکنار از میهمانان ویژه این مراسم هستند.

وی افزود: تجلیل از 38 خانواده شهید، قرائت دلنوشته توسط دختر شهید مدافع حرم محمد شالیکار، اجرای مونولوگ از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم برپا خواهد شد.

رئیس کانون ورزشکاران فریدونکنار با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مسئولان باید از تمام توان خود برای خدمتگزاری به مردم که ولی نعمتان ما هستند بهره گیرند.

اسدپور بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان ما در تمام امور سیاسی و اجتماعی هستند که با اخلاص خود ماندگار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها