مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد:

حضور ۱۶۰ نفر در دوره طرح ولایت بسیج رسانه خوزستان

حضور ۱۶۰ نفر در دوره طرح ولایت بسیج رسانه خوزستان
کد خبر: ۸۷۳۵۳۱۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش بسیج رسانه خوزستان، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه برگزاری نخستین دوره طرح ولایت بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه و هدایت کننده افکار عمومی مردم نیازمند آن هستند که در شرایط گوناگون و در حوزه های مختلف تحلیل های دقیق و اطلاعات به روز داشته باشند.

 

وی افزود: دوره طرح ولایت بسیج رسانه خوزستان برای نخستین بار و با هدف آگاهی بخشی به اصحاب رسانه استان به منظور ارائه تحلیل های صحیح به مردم برگزار شده است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: برای رفاه حال اصحاب رسانه خوزستان این دوره در سه مرحله با حضور اساتید مجرب برگزار و در مجموع بیش از ۱۶۰ نفر در دوره شرکت کردند.

 

نوروزیان بیان کرد: جریان شناسی تحولات منطقه و جهان، امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی در رسانه، اخلاق در رسانه و همچنین ویژگی های رسانه انقلابی از مواردی بود که در این دوره به آنها پرداخته شد.

 

وی عنوان کرد: در ماه های آینده نیز با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات و رسالت اصحاب رسانه در آگاهی بخشی با عموم مردم جامعه در راستای برگزاری انتخاباتی با شور و شعور تلاش می شود تا با هم فکری بزرگان و اصحاب رسانه نشست های بصیرت افزایی را ادامه دهیم.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان، با تقدیر از حضور تمامی اهالی رسانه ای استان خوزستان در این دوره گفت: پس از سیر مراحل به شرکت کنندگان در این دوره گواهی اعطا می شود.

 


ارسال نظرات