فرمانده سپاه کردستان:

دانشجویان جهادگر عمق محرومیت روستاها را به مسؤولان نشان دهند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: شما دانشجویان جهادگر باید عمق محرومیت روستاهای استان خود را به مردم و مسؤولان نشان دهید که این اردو بتواند اثرگذار باشد و منبع خیری برای روستاییان شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در دیدار با فرمانده حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان کردستان به همراه جمعی از دانشجویان سرگروه‌های اردوی جهادی استان خطاب به دانشجویان، اظهار کرد: شماها جهادگران باید در طول 10 روز حداکثر اثرگذاری را داشته باشید و هنر شما دانشجویان جهادگر اثرگذاری شماست.

وی افزود: در میان اقشار مختلف جامعه شما دانشجویان که صحنه‌گردانان اصلی جامعه هستید می‌توانید مشکلات و موانع و کمبودها را بصورت علمی و منطقی مطالبه‌گری کنید که بقیه اقشار این ویژگی را ندارند.

سردار رجبی با تأکید بر تمرکز روی عرصه آموزشی و اطلاع‌رسانی در روستاهای محروم گفت: اگر شما بتوانید با آگاهی‌دادن و آموزش‌دادن یک مشکل شرعی و حکمی روستا را حل کنید از ساخت پل نیز بهتر است چرا که اگر مردم نسبت به موضوعات مختلف آگاه شوند و زبان مطالبه را یاد بگیرند اثر بیشتری دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: فلسفه وجودی اردوهای جهادی که در آن دانشجویان بدون دریافت هیچ حق‌الزحمه‌ای و فقط برای رضای خدا و شادکردن دل محرومین کاری انجام می‌دهند این است که با این اقدامات حرکت و تلنگری در مسؤولین و مدیران ایجاد شود.

وی افزود: شما دانشجویان جهادگر باید عمق محرومیت روستاهای استان خود را به مردم و مسؤولان نشان دهید که این اردو بتواند اثرگذار باشد و منبع خیری برای روستاییان شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار