سرهنگ پوری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم توجه به احداث زیرساخت ها در راهیان نور غرب و شمال غرب

جانشین رئیس سازمان اردویی بسیج گفت: راهیان نور غرب و شمال غرب کشور نسبت به چند سال گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته و توجه به زیرساخت ها در این مناطق، مورد توجه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بوده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
سرهنگ علی پوری جانشین رئیس سازمان اردویی راهیان نور بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی گفت: راهیان نور غرب و شمال غرب کشور نسبت به چند سال گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته و توجه به زیرساخت ها در این مناطق، مورد توجه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بوده است.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با مسئولان اردویی سپاه آذربایجان غربی برگزار شد، مصوب گردید که 11 اردوگاه راهیان نور در این استان طی چند سال آینده ساخته شود و 7 اردوگاه که محل اسکان زائران راهیان نور است، ترمیم و بازسازی شود.

سرهنگ پوری با بیان اینکه توجه به احداث زیرساخت ها در راهیان نور غرب و شمال غرب کشور ضرورت دارد،خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی ظرفیت خوبی برای میزبانی از زائران راهیان نور دارد و هر سال روند رو به رشد خود را طی می کند.

جانشین رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش های فرهنگی بصیرتی و همچنین اردوهای طرح رویش دانش آموزان، از جمله اقداماتی است که برای زائران راهیان نور در آذربایجان غربی انجام می شود.

وی تاکید کرد: راهیان نور، یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است و دشمن به دلیل تاثیرگذاری این عرصه فرهنگی،از هر پتانسیلی برای ضربه زدن به آن استفاده می‌کند و از نظر رسانه‌ای تلاش دارد تا راهیان نور را بی‌ثمر معرفی کند، چرا که از انتقال فرهنگی ایثار و شهادت به نسل های امروزی وحشت دارد.
ارسال نظرات