افتتاح ۱۲ طرح خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان در ماهنشان

طرح های خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد ریال همزمان در هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طرح های خودکفایی و اشتغالزایی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد ریال همزمان در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان در حاشیه این مراسم گفت: اجرای طرح های خودکفایی در راستای ایجاد انگیزه و امید در بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش انجام می گیرد که خوشبختانه سال گذشته در شهرستان ماهنشان شاهد موفقیت هایی بودیم.

ذبیح الله غفاری بااشاره به مراحل اجرای طرح های خودکفایی افزود: در این راستا آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با شغل ارائه می شود و نظارت بر طرح های احرایی شده نیز به طور مستمر در راستای بهبود وضعیت اشتغال مددجویان صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان یکی از فاکتورهای مهم در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، موفق عمل کردن طرحهای اشتغالزایی و پایداری آنها را دانست.

وی اظهارکرد: ناظرین کمیته امداد در بازدید از این طرحها، علاوه بر نظارت حسن اجرای طرح، راهنمایی و مشاوره های لازم جهت رونق و پویایی طرحها را نیز ارائه می دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان افزود: بیمه کردن طرح ها با هماهنگی و همکاری موسسات بیمه ای از دیگر اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار است و تا زمان استقلال مالی و خودکفایی کامل مددجویان بازدید و نظارت از طرحهای اشتغال مددجویان انجام می شود.

غفاری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، گفت: کمیته امداد در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب گام برداشته و با الهام از تعالیم شرع مقدس همواره سعی بر این دارد که اصولیترین و شایستهترین خدمات را نسبت به مددجویان مورد حمایت ‌انجام دهد بر همین اساس طرحها و فعالیتهای خودکفایی را در رأس برنامههای خود قرار داده‌ است.

گفتنی است در این مراسم به صورت نمادین یک پرورش ماهی افتتاح شد.

ارسال نظرات