"رزمایش گردانهای بیت المقدس شهرستان قدس،در پادگان شهید انارکی گرمدره امروز برگزار شد."

"رزمایش گردانهای بیت المقدس شهرستان قدس، باحضور اکثر مسئولین شهرستان قدس و بسیجیان، در پادگان شهید انارکی گرمدره برگزار شد."
کد خبر: ۸۷۳۴۰۶۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
خبرگزاری بسیج:به گزارش خبرگزاری بسیج استان تهران :امروز رزمایش گردانهای بیت المقدس یگانهای رزمی شهرستان قدس،با هدف سنجش و افزایش آمادگی مردمی پایه،در پادگان شهید انارکی گرمدره ،با حضور اکثرا مسئولان شهرستان قدس ازجمله:حجت الااسلام المسلمین ابوالقاسم میر احمدی:امام جمعه محترم شهرستان قدس-جناب سرهنگ فیاض الهیاری:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج-دکتر محسن ضرغام:فرماند محترم شهرستان قدس-آقای شهرام برامکی:رئیس دادگستری شهرستان-آقای کاویانی:دادستان شهرستان-جناب سرهنگ کرمی زند:فرمانده ستاد نیروی انتظامی-آقای عقبایی:مسئول صنعت و معدن-آقای ولایتی:رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قدس وباحضور بسیجیان حوزه های مختلف این شهرستان برگزار شد. 
درابتدای ورود مسئولان شهرستان قدس به میدان تیر،جلسه ای در دفتر پادگان شهید میر انارکی با حضور مسئول هماهنگ کننده پادگان و مسئولان شهرستان قدس صورت گرفت.

در این جلسه جناب سرهنگ الهیاری در گفتگو با خبر گزاری بسیج،مبنی بر اهداف این رزمایش عنوان کردند:ماهر ساله این آمادگی را در خودمان ایجاد کرده ایم و امسال هم به مناسبت هفته دولت این رزمایش را آغاز کردیم.
وی در جمله ای کوتاه و مختصر در پایان این گفتگو، از مسئولان شهرستان قدس که در این رزمایش در کنار بسیجیان شهرستان بودند تشکرو قدردانی کرد.
در ادمه این رزمایش مسئولان شهرستان قدس برای تمرین  وآموزش تیراندازی راهی میدان تیر شدن،وبعد از اتمام میدان تیر در حضور بسیجیان در این رزمایش حاضر شدند،
در ابتدا آقای محمود شاه نشین،نماینده مجلس شورای اسلامی شهریار،قدس،ملارد،ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از زحمات فرمانده مقاومت بسیج ناحیه شهرستان قدس،در جمع بسیجیان در این رزمایش با اشاره به جنگ8سال دفاع مقدس تصریح کردند:شاید35سال پیش پدر و یا یکی از فامیهای ما و شما در یک اردوگاه نظامی یک دوره کوتاه سپری می کردند،وبعد به جبهه اعزام می شدند و بعد با پیکرهای تکه تکه شده برمیگشتند و هنوز هم بعضی از این عزیزان پیکرهای مطهرشون پیدا نشده است.
محمود شاه نشین ادامه داد:دشمن قهار ما برآن پی برده است که دیگر نمیتواند در صحنه های نظامی و جنگ وارد شود،وبا جوانانی بجنگد که زندگیشان را به خاطر اهداف رهبرشان ونظام مقدسشان در مشت گذاشته است.
نماینده مجلس در پایان سخنرانی خود در جمع بسیجیان اضافه کرد:دشمن امروز یک نقطه ضعف برای جامعه ما پیدا کرده است و آن مسئله اعتیاد است،که ان شاء ا...با اعتقاد قوی که داریم، مسیری را که برای ما تعیین کرده اند،به درستی قدم بر داریم.
ارسال نظرات