سفر معاون حقوقی رئیس جمهور به شهرستان قرچک ،همزمان با هفته ی دولت

همزمان با هفته ی دولت ،معاون حقوقی رئیس جمهور حجت الاسلام مجید انصاری به شهرستان قرچک سفر کرده و از نزدیک دستاوردهای سه ساله ی دولت تدبیر و امید در این شهرستان را ،مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۹۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

خبرگزاری بسیج: امروز ،همزمان با  هفته ی دولت ،معاون حقوقی رئیس جمهور حجت الاسلام مجید انصاری به شهرستان قرچک سفر کرده و از نزدیک دستاوردهای سه ساله ی دولت تدبیر و امید در این شهرستان را ،مورد  بازدید و ارزیابی قرار دادند.


ایشان بعد از ادای احترام به شهدای گمنام و دیدار  تعدادی از خانواده های شهدای قرچک از جمله  خانواده ی سردارشهید ملا اقایی و دیدار با امام جمعه محترم ،در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک ،که در آ ن نماینده مجلس ،امام جمعه و دیگر مسئولین حضور داشتند،شرکت کردند.


انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در سخنرانی خود در این جلسه ،خاطر نشان کردند که پذیرش نظام سیاسی ولایت فقیه و ولایتمداری واقعی از سال چهل ودو تا کنون،مردم قرچک ،ورامین و پیشوا را جزء پیشتازان انقلاب اسلامی کرده است.


گفتنی است ،انصاری بعد از بازدید نمایشگاه دستاوردهای دولت در قرچک،به افتتاح و کلنگ زنی  چندین پروژه عمرانی این شهرستان خواهند پرداخت.
ارسال نظرات