خبرهای داغ:
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

ضرورت توسعه فضای فیزیکی سازمان تأمین اجتماعی

خبرگزاری بسیج: مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از ساختمان اداری نوسازی شده تأمین اجتماعی شعبه چهار تبریز، گفت: توسعه فضای فیزیکی شعب تامین اجتماعی همگام با گسترش چتر سازمان تأمین اجتماعی ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۷۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر سمساری افزود: نوسازی انجام شده در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای طرح ساختار نوین خدمات بوده و ایجاد چنین فضای مطلوب خدمت رسانی همراه با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری تأمین، رضایت بیش از پیش مخاطبان را به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به همه همکاران سازمان، تحقق اهداف و برنامه های سازمان گسترده ای همچون سازمان تأمین اجتماعی -که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است- را مرهون تلاش و همت کارکنان خدوم و پرتلاش دانست.

سمساری خاطرنشان کرد: با پشتکار همکاران اداره کل استان توانسته ایم در سه ماهه نخست سال جاری، ارتقای ٢٣ نمره ای در ارزیابی عملکرد حوزه معاونت فنی و درآمد را کسب کنیم که شایسته قدردانی است.
وی با بیان اینکه کارکنان موفق کارکنانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند،‌ کاردانی، ‌شرح صدر،‌ مردم دوستی، ‌فروتنی و نرم خویی را از خصوصیات کارکنان موفق برشمرد و تصریح کرد: تسریع در کار مردم توأم با گشاده رویی، ‌حفظ حرمت و عدل و انصاف، رضایت خلق و خالق را جلب کرده و اهداف متعالی سازمان را محقق خواهد کرد.
در پایان این آئین از کارکنان نمونه سال ١٣٩٤ اداره کل و شعب ششگانه تبریز و همکاران تلاشگر در بازسازی شعبه چهار تبریز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها