اقتصاد الویت فوری و فرهنگ الویت اصلی ماست

یکی از دهستان های محروم شهرستان بهشهر قرارگاه های اقتصاد مقاومتی می شود تا در راستای توسعه اقتصادی ، کارهای صفر تا صد دهستان طبق برنامه ریزی انجام شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۵۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی ناحیه بهشهر، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: یکی از دهستان های محروم شهرستان بهشهر قرارگاه های اقتصاد مقاومتی می شود تا در راستای توسعه اقتصادی ، کارهای صفر تا صد دهستان طبق برنامه ریزی انجام شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندرانبه جایگاهشهرستان بهشهر در پرورش علما و فقهای بزرگ اشاره کرد و گفت: ولایت پذیری و پای بندی به ولایت ، انقلاب ما را تا به امروز حفظ کرد.
محمدحسین بابایی با بیان اینکه ولایت فرازمانی است افزود: انسان مومن ، ولی فقیه را در هر زمانی می پذیرد و این ولایت پذیری باید همراه با برائت باشد و خواص موضع خود را در برابر انقلاب شفاف سازی کنند تا مرزبندی ها مشخص شود.
وی ادامه داد: انسان شیعه نه از امام جلو می زند و نه از امام عقب می ماند و نظرش را به امام تحمیل نمی کند یعنی در همه ابعاد و به معنای واقعی از ولی فقیه حمایت می کند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران به فعالیت های سپاه در همه عرصه ها اشاره کرد و افزود: قرارگاه های تربیتی، جهادفرهنگی، جهاد اقتصادی، امربه معروف و نهی از منکر در سپاه در نظر گرفته شد و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مدونی برای نسل جوان دارد.
محمدحسین بابایی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز اقتصاد اولویت فوری و فرهنگ اولویت اصلی ما است اضافه کرد: یکی از دهستان های محروم شهرستان  بهشهر قرارگاه های اقتصاد مقاومتی می شود  تا  در راستای توسعه اقتصادی ، کارهای صفر تا صد دهستان طبق برنامه ریزی انجام شود.
وی به ساخت 300 خانه محروم اشاره کرد و گفت: فعالیت های سپاه در بعد محرومیت زدایی، اقتصاد، اشتغال، بهداشت، سوادآموزی است  و بسیج یعنی حضور برای رفع همه نیازهای جامعه که در جامعه ی اسلامی مردم باید با پیشرفت های عظیم و مهمی مواجه شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها