دیدار شهردار و امام جمعه باقرشهر با خانواده اهدا کننده عضو

خبرگزاری بسیج: شهردار، امام جمعه و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر با خانواده اهدا کننده عضو باقرشهری دیدار و از اقدام انسان دوستانه این خانواده قدردانی کردند .
کد خبر: ۸۷۳۱۷۷۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شهردار، امام جمعه و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر با حضور در منزل خانواده شهبازی از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهدای عضو پدر خانواده قدردانی کردند .

شهردار باقرشهر با تسلیت و ابزار همدردی با این خانواده، گفت: برای یک خانواده غم از دست دادن پدر بسیار سخت است اما شما با این اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه با اهدای ۳۴ عضو از اعضای این پدر بزرگوار کار بسیار بزرگی را انجام دادید، کاری که فقط انسان های بزرگ با قلبی بخشنده می توانند انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه اهدای عضو به بیماران نیازمند، اهدای زندگی است، تصریح کرد: شهرداری باقرشهر از هیچ کمکی برای حمایت از این خانواده عزیز دریغ نخواهد کرد چرا که این پدر بزرگوار ستون محکم خانواده اش بوده است که با فوتش مطمئنا خانواده وی به کمک و یاری بیشتری نیاز خواهند داشت .

امام جمعه باقرشهر در این دیدار با بیان اینکه نجات دادن ۴ بیمار از مرگ حتمی با اهدای عضو کار بسیار بزرگی است، اظهار داشت: اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است که قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.

لازم به ذکر است؛ مرحوم بخشعلی شهبازی ۴۷ ساله در اثر تصادف در اتوبان بهشت زهرا (س) دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده اش ۳۴ عضو وی به بیماران نیازمند اهدا شده و جان ۴ بیمار را از مرگ حتمی نجات داده است.  

 

 

ارسال نظرات