حضور خواهران دردوره توانمد سازی سرگروه های صالحین فیروزکوه

خبرگزاری بسیج: دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین خواهران با حضور حجت الاسلام حسن پور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در محل حسینیه امام خمینی ناحیه فیروزکوه برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۳۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین درسطح شهرستان با حضور پرشور و چشمگیر بسیجیان حوزه های 7،6و10 خواهران با حضور اساتید دانشگاه و حوزه و مسئولین پاسدار در محل حسینیه امام خمینی(ره) ناحیه فیروزکوه برگزارشد.

ستواندوم پاسدار حامد مومجی بیان داشت: برنامه اجرا شده از پیشرفت های کمی و کیفی بسیارعالی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بود و این مهم تنها با زحمت های قابل ستایش و بی سابقه فرماندهان و مسئولین حوزه های یاد شده، معاونت تعلیم و تربیت و بسیج خواهران حاصل شد.

وی خاطرنشان کرد، این برنامه در نوع خود با نظارت و تحلیل های دقیق انجام شده قبل، حین و بعد برنامه از نقطه نظر ناظران رده خواهران و برادران از نظر اجرایی و آموزشی اساتید بسیار مثبت ارزیابی شد.

همچنین خواهر پاسدار اسفندیار ناظر و دبیر این برنامه بیان داشت: در روند اجرای این برنامه فاکتورهای خاصی مدنظر بود که از مهمترین آنها: توان اجرای جزء به جزء مسئولین برنامه طبق سین اعلام شده، حضور به موقع اساتید، نحوه کلاس داری وارائه دروس طبق سرفصل های ارائه شده، توان و پتانسیل حوزه ها در فراخوان نیروها و کیفیت پذیرایی بود که با نظارت های انجام شده 90درصد ازخواسته های یادشده به نحو احسن و قابل ملاحظه ای ملموس و به مرحله بهره برداری رسید.

 

 

ارسال نظرات