مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

هنرمندان باید هنرشان را در جهت آرمان های انقلاب سوق دهند

منتظری گفت:سازمان بسیج هنرمندان، شعار «نقش‌آفرینی در تغییر موازنه هنری و ادبی کشور» را دنبال می کند و هنرمندان ارزشی کشور باید بتوانند این موازنه را در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی سوق دهند.
کد خبر: ۸۷۳۱۳۵۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به رویکرد سازمان بسیج هنرمندان در عرصه هنرهای نمایشی گفت: ما شعاری راهبردی داریم با عنوان «نقش‌آفرینی در تغییر موازنه هنری و ادبی کشور» و هنرمندان ارزشی کشور باید بتوانند این موازنه را در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی سوق دهند.
 
وی ادامه داد: دو محور اصلی سبک زندگی و مقاومت و پایداری بسترهایی هستند که برای فعالیت هنری سازمان بسیج هنرمندان در نظر گرفته شده‌اند.
 
منتظری با بیان اینکه،رویکرد دیگر سازمان بسیج هنرمندان، مسأله محوری در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: این رهنمودها صرفا برای اطلاع ما نیست و سازمان‌ها و نهادهای کشوری موظف‌اند اسباب پاسخ‌گویی به این موضوع را فراهم کنند.
 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان تاکید کرد: در طول سال، جشنواره های فرهنگی،هنری بسیج برگزار می شود که در داوری آثار از هنرمندان و بازیگران ارزشی استفاده می شود.
 
وی افزود:سازمان بسیج هنرمندان کشور به عنوان بازویی توانا و تخصصی که مأموریتی در راستای تبیین موازین درست و اصولی پیرامون پرداختن به فرهنگ و هنر انقلابی و ارزشی دارد وارد عمل شده است.
ارسال نظرات