خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج کارگری همچون انقلاب نقش موثری در اقتصادمقاومتی دارد

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین معرفی مسئول جدید سازمان بسیج کارگری استان، نقش بسیج کارگری را در اقتصادمقاومتی و تولید داخلی مهم و موثر خواند.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل محمدزاده گفت: بسیج کارگری نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشته و هم اکنون نیز باید در تحقق اقتصادمقاومتی نقش خود را ایفا کند چراکه استکبار جهانی حتی راضی نیست یک روز هم این انقلاب سرپا باشد.

وی با اشاره به اهمیت رسالت و مسئولیت مسئولان، خاطرنشان کرد: برای کسی که دارای مسئولیتی است پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا رسالت بزرگی است همچنانکه شهدا یاد داده اند که هر فردی باید در مسئولیت خود مراقب باشد.

گلمحمدزاده افزود: از آغاز انقلاب تاکنون با انواع تهدیدهای خشن روبرو بوده ایم ولی علت اینکه موفق دشمنان موفق نشده اند، حضور مردم و رهبری بوده است که توانسته تهدید ا را به فرصت تبدیل کند چراکه بحث مهار و کنترل جمهوری اسلامی ایران با هدف از بین بردن ارزش های انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی آغاز شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند تا راهبردهایی را پس از برجام اجرا کنند و تا قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را در حوزه های مختلف را کم کنند و علت آن نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی در منطقه است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: مسئولیت بسیج کارگری بسیار سنگین است چراکه باید در بحث اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و داخلی گام های مهمی بردارد تا با تقویت روحیه ایثارگری و خودباوری به اهداف مورد نظر برسیم.


در این آیین با قدردانی اززحمات ناصر علیزاده؛ مسئول سابق بسیج کارگری سپاه عاشورا، جواد عقلمند به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها