رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بیمارستان 220 تختخوابی یاسوج نیازمند اعتبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان 220 تختخوابی یاسوج نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۵۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

رضا چمن ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پیشرفت بیمارستان 220 تختخوابی شهر یاسوج گفت: این بیمارستان در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصد است و برای تکمیل و بهره‌برداری کامل نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: در سفر هیأت دولت به استان مبلغ 97 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های بخش بهداشت و درمان استان اختصاص داده شد که امیدواریم با تخصیص کامل مبلغ اختصاص یافته شاهد افتتاح این بیمارستان در سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات احداث بیمارستان بزرگ شهر یاسوج در سال 90 آغاز شد، تصریح کرد: فرسوده بودن بیمارستان‌ها و کمبود تخت بیمارستانی در یاسوج یکی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان است و همین امر لزوم تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان 220 تختخوابی یاسوج را دوچندان کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه با تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر هیأت دولت به استان شاهد رشد چشمگیر حوزه بهداشت و درمان در یکی دو سال آینده خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در آینده شاهد ارتقای بیشتر حوزه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و توجه به حوزه سلامت نیز استمرار خواهد بافت.

ارسال نظرات