خبرهای داغ:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در خوي

فرمانده نیروی انتظامی خوی، ازکشف 32 هزار و 340 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک خودرو پژو پارس در خوی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۷۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ اسفندیار احمدی بابيان اينکه ماموران نیروی انتظامی شهرستان خوی با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو پژو پارس که از جاده جلفا به ماکو تردد داشت، اقدام به توقف آن در ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرومذکور 32 هزار و 340 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد و ارزش این کالاهای قاچاق حدود 100 میلیون ریال است.

فرمانده نیروی انتظامی خوی بيان داشت: در این راستایک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه در بخش آرایشی و بهداشتی، خرید کالاهای قاچاق توسط شهروندان و عرضه کالای قاچاق در سطح بازار مصرف باعث افزایش آمار قاچاق در این بخش می‌شود و این در حالی است که بسیاری از مردم از قاچاق بودن این اقلام اطلاع ندارند و با مصرف اینگونه مواد باعث وارد شدن صدمات جدی و غیرقابل جبران می‌شوند.

احمدی گفت: ارتقاي كيفيت توليد داخل، واردات هدفمند و رفع موانع گمركي مي‌تواند تاثير به‌سزايي در كاهش قاچاق كالا و ارز داشته باشد نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتي دارد.

وي متذکر شد: نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهد کرد و با سودجویان و قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی به شدت برخورد می کند.

ارسال نظرات