خبرهای داغ:
با صدور بیانیه ای صورت گرفت

تقدیر بسیج جامعه زنان کشور از «کیمیا علیزاده»

یستادن بر سکوی قهرمانی المپیک ریو 2016 با حجاب اسلامی یکی از بهترین مصادیق عدم ممانعت این نوع پوشش با کسب رتبه های جهانی است که توسط یکی از جوان ایران اسلامی، کیمیا علیزاده، صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۴۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

  سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی بیانیه ای کسب مدال المپیک توسط جوان محجبه ایرانی، کیمیا علیزاده را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بانوان ایرانی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون همواره با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف نشان دادند که هیچگاه حجاب اسلامی نمی تواند مانع فعالیت های سالم و پرقدرت زنان مسلمان باشد.

 بانوان ایرانی همیشه باعث غرور این سرزمین هستند چه آنان که با اهداء جوانان خود برای حفظ استقلال و آزادی نظام برای کشور افتخار می آفرینند و چه بانوانی که با حضور در میدان های ورزشی باعث سربلندی می شوند و امروز کسب مدال برنز المپیک 2016 توسط «کیمیا علیزاده» بار دیگر مهر تاییدی بر این باور است.

پیروزی غرور آفرین «کیمیا علیزاده»  دلیل دوباره ای شد که با افتخار پیام رهبر معظم انقلاب در توصیف چنین بانوان قهرمانی را که با رعایت عفت و حیا الگوی زنان ایرانند یادآور شویم: « در یک چنین دنیایی، خانمی با حجاب کامل می‌رود روی سکو و جایزه‌اش را می‌گیرد، اين نشان مي‌دهد در مقابل موج احساسات توهّم آميز، شكست نمی‌خورد.»

برهمین اساس سازمان بسیج جامعه زنان کشور به «کیمیا علیزاده» به جهت موفقیت در کسب اولین مدال المپیک برای زنان ایرانی تبریک گفته و پیشرفت های بیشتر وی و سایر بانوان ایرانی را از خداوند متعال خواستار است.


ارسال نظرات