خبرهای داغ:

آزادگان سند افتخار کشورمان هستند/قدرت دفاعی کشور بازدارندگی برای دشمن است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در اسلام رفع مشکل جامعه، رفع مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی ایجاد نشاط می کند.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۳۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با ارزوی آشنایی بیشتر مومنان با معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اظهار کرد: دقت در مسایل معاد از جمله راه هایی است که باعث نهادینه شدن تقوا در وجود انسان می شود.

وی با اشاره به ۲۶مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزودآزادگان سند افتخار کشورمان هستند چراکه با مقاومت خود حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا اثبات کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به فرارسیدن هفته بسیج اصناف نیز اشاره کرد و گفتاز جمله انتظاراتی که از این قشر می رود این است که معنویت و عبودیت را در فضای بازار حاکم نمایند.

وی تصریح کرد: از همه مهمتر اینکه هیچ معامله و تجارتی نیز آنها را از اقامه به موقع نماز باز ندارد و وجوهات اموال خود را نیز پرداخت کنند.

قریشی با اشاره به هفته صنعت دفاعی نیز اظهار کرداکنون کشورمان از لحاظ صنعت دفاعی به حدی رسیده که دشمن جرات نگاه چپ به کشور مان را ندارد.

وی ادامه دادخداوند متعال نیز درقران می فرمایند آن چیزی که باعث بازدارندگی دشمن می شود همین قدرت دفاعی است.

قریشی تاکید کردبنابه فرموده خداوند متعال بدترین جنبنده ها نیز کافران هستند آنهایی که با پیامبر عهد و پیمان بستند و سپس پیمان شکنی کردند.

وی تصریح کرداکنون آمریکا و اذناب آمریکا نیز همینطور هستند و هنگامی که پیمانی می بندند ,پیمان شکنی می کنند.

قریشی خطاب به مدیران و مسولان کشور نیز اظهار کردجامعه باید طوری مدیریت شود که ایمان و معنویت در آن افزایش یابد نه اینکه قانون هایی تصویب شود که به واسطه آن ها شهوت و اختلاط آزادانه زن و مرد رواج یابد.

وی افزودچرا که این اعمال درست برعکس دستورات صریح اسلام می باشد.

قریشی گفتبرخی ها حتی اسم اینگونه موارد را می گذارند نشاط در جامعه، در حالی که دراسلام رفع مشکل جامعه، رفع مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی ایجاد نشاط می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پایان خاطر نشان کردبا این حال امیدواریم خداوند به تمامی مردم و مسولان حالت توجه و عدم غفلت را عنایت کنند.

ارسال نظرات