خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب عنوان کرد؛

فرمایشات رهبری، بهترین ملاک قضاوت درباره عملکرد دولت ها/ باید خطر نفوذ دشمن را جدی گرفت

امام جمعه میاندوآب گفت: ملاک هایی که رهبر معظم انقلاب درباره دولت ها بیان فرموده اند، بهترین معیار برای قضاوت درمورد عملکرد دولت های مختلف است که مردم باید بر اساس این ملاک ها قضاوت کنند.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۱۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع تفکیک حوزه انتخابیه، اظهار کرد: تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب یکی از مهم ترین خواسته های مردم این سه شهر و برای ما واجب تر از نان شب بود که بحمدالله به ثمر نشست.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بنده نیز در تماسی با برخی نمایندگان مجلس درباره این موضوع صحبت کردم، افزود: عده ای دلواپس پیشرفت شهر هستند و بنده نیز از تفکیک حوزه انتخابیه حمایت می کنم.

وی با اشاره به اینکه دو نماینده بودن میاندوآب سبب بروز مشکلاتی در سطح ادارات شهر شده بود، گفت: تفکیک حوزه انتخابیه نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه این سه شهر خواهد شد و تمام هم و غم مسئولان نیز پیشرفت میاندوآب هست.

حسن زاده با تاکید بر رعایت جانب انصاف و اعتدال در قضاوت در مورد دولت ها، تصریح کرد: باید به دور از سیاه نمایی و سفید نمایی محض در مورد دولت ها قضاوت کرد و افراط و تفریط را در این زمینه کنار گذاشت.

امام جمعه با بیان اینکه ملاک ما در مورد قضاوت درباره عملکرد دولت ها، فرموده های مقام معظم رهبری است، افزود: ملاک هایی که رهبر معظم انقلاب درباره دولت ها بیان فرموده اند، بهترین معیار برای قضاوت درمورد عملکرد دولت های مختلف است که مردم باید بر اساس این ملاک ها قضاوت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن نخستین ویژگی و ملاک برای قضاوت درباره دولت هاست، اظهار کرد: مردم بهتر از هر کسی می دانند که کدام دولت مردمی بوده و خود آنها هستند که باید در این باره قضاوت کنند.

حسن زاده با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، گفت: کاهش تورم، خروج از رکود و بهبود اشتغال خواسته مردم بوده و اینکه کدام دولت ها در این زمینه موفق بوده اند، مردم باید قضاوت کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه آمار ملموس و واقعی به مردم، افزود: هر دولتی که آمار واقعی و ملموس به مردم ارائه می دهد، مورد قبول مردم بوده و مردم هستند که در این باره قضاوت می کنند.

امام جمعه میاندوآب ایستادگی در مقابل دشمنان را ملاک دیگر قضاوت برشمرد و اظهار کرد: غافل نشدن از دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی موضوع دیگری است که در قضاوت در مورد دولت ها مد نظر مردم قرار گیرد.

حسن زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند من دیپلمات نیستم، انقلاب هستم، تصریح کرد: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن از جمله مهم ترین ملاک های قضاوت مردم است و مردم باید تشخیص دهند که دولت ها تا چه اندازه انقلابی بوده و انقلابی موضع گرفته اند.

وی با مهم برشمردن پروژه نفوذ دشمنان و با تاکید بر اینکه باید خطر نفوذ دشمن را جدی گرفت و نباید از آن غافل شد، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی، حفظ شتاب علمی کشور و توجه به موضوع فرهنگ، موارد مهم دیگری هست که مردم باید بر اساس آن در مورد دولت ها قضاوت کنند.

امام جمعه میاندوآب به نقش علما در حفظ اسلام اشاره کرد و افزود: مردم و دولت باید دست به دست هم داده و حوزه های علمیه را به عنوان پایگاه تربیت علمای دین، تقویت کنند.

حسن زاده با تاکید بر افزایش قدرت دفاعی ایران اسلامی و با بیان اینکه برای مقابله با توطئه های دشمنان باید قدرت اقتصادی، نظامی و سیاسی خود را بالا ببریم، تصریح کرد: امروز به برکت قدرت دفاعی و دستاوردهای بومی که در 37 سال انقلاب اسلامی داشته ایم، دشمن را مایوس کرده ایم و به برکت ایثارگری ها و خون شهدا در نهایت امنیت و اقتدار هستیم و باید قدردان آن باشیم.

ارسال نظرات