همزمان با دهه کرامت:

دیدار مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

مدیران کمیته انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان با حضور مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۴۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با دهه کرامت مدیران کمیته انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان با حضور حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در این دیدار گفت: همه کسانی که در وزارت نیرو در حال ارائه خدمات هستند همه از قشر فرهیخته و شایستگان هستند که در این بین کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان نیز در وضعیت بسیار مطلوبی است.

حجت الاسلام یزدان پرست افزود: صنعت آب و برق استان زنجان در ازریابی های انجام شده فرهنگی رتبه سوم کشوری را کسب کردند که لازم است از زحمات مدیران و کارکنان این صنعت قدردانی کنیم که این سفر برای تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان می باشد.

همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صنعت آب و برق استان گفت: نعمت آب و برق یکی از نعمات بسیار بزرگی است که با قیمت بسیار کم در اختیار مردم قرار می گیرد که مشترکین باید قدر این نعمات الهی را بدانند و در مصرف بهینه آب کوشا باشند.

حجت الاسلام والسلمین خاتمی افزود: آژیر خطر کمبود آب در سطح کشور و استان به صدا درآمده که گذر از این بحران و تنش آبی همت مسئولین امر را می طلبد.

گفتنی است، در پایان مراسم از مدیران صنعت آب و برق توسط امام جمعه زنجان و مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو تجلیل شد.

ارسال نظرات