اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «بسیج»:

آمار ضدونقیض‌ گویی‌های روحانی از دست خودش هم خارج شده

نماینده سابق مجلس گفت: رئیس جمهور مشاوران متعددی دارد که هر کدام هم حقوق های کلانی هم می گیرند اما این مشاوران، آمار دقیقی به رئیس جمهور نمی دهند.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه در روز اول مذاکرات گفتم که هدف ما رفع تحریم نیست بلکه باید مبانی تحریم ها را از بین ببریم که یکی از آنها PMD  است، اظهار داشت: آقای روحانی متاسفانه درباره برجام و حتی مسائل دیگری مانند تورم و رکود، خط مشی درستی ندارد.

وی افزود: آقای روحانی آنقدر ضد و نقیض حرف می زند که حسابش از دست خودش هم در رفته است؛ در صورتی که رئیس جمهور مشاوران متعددی دارد که هر کدام هم حقوق های کلانی هم می گیرند اما این مشاوران، آمار دقیقی به رئیس جمهور نمی دهند.

کوثری خاطرنشان کرد: یادمان نمی رود که آقای روحانی به ملت ایران گفت که همه تحریم ها رفع شده است و برجام فتح الفتوح بوده است اما بعد از این اظهارات، خود آقای رئیس جمهور گفت که تحریم ها رفع نشده است و اگر کسی سیر سخنرانی های رئیس جمهور را دنبال کند متوجه می شود که آقای روحانی گفتارش پر از تناقض است.
ارسال نظرات