با بدرقه مسوولالن شهرستان صورت گرفت

اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرستان سروآباد به مناطق عملیاتی1310

سومین کاروان راهیان نور شهرستان سروآباد امروز با بدرقه مسئولین شهرستانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۷۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین سپاه سروآباد در حاشیه بدرقه این کاروان به خبرنگار ایرنا گفت: سومین مرحله از اعزام اردوهای راهیان نور دانش اموزی پسران شهرستان سروآباد امروز سه شنبه در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شد.
جعفر غفاریان ادامه داد: این اردو در قالب یک کاروان شامل 4 اتوبوس و 137 زائر است که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شهرستان های مریوان و سنندج بازدید خواهند کرد.
جانشین سپاه سروآباد اضافه کرد: این کاروان همانند دو کاروان دیگر این شهرستان که در هفته‌های گذشته اعزام شده بودند، ابتدا از مناطق عملیاتی مریوان بازدید کرده و سپس به مناطق عملیاتی سنندج اعزام خواهند شد.
وی افزود: مناطق عملیاتی والفجر 10، خانمه شیخان و یادمان زریوار در شهرستان مریوان و مناطق عملیاتی باشگاه افسران و تپه الله اکبر سنندج مورد بازدید و زیارت کاروان راهیان نور شهرستان سروآباد است.
او گفت: پیش از این دو کاروان دیگر راهیان نور شهرستان سروآباد شامل 240 دانش آموز پسر در روزهای دوم و پانزدهم مرداد به مناطق عملیاتی شهرستان های مریوان و سروآباد اعزام شده بودند.

غفاریان اضافه کرد: تا پایان سال جاری چند مرحله دیگر از کاروان های راهیان نور این شهرستان به سایر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کشور اعزام می شوند.
جانشین سپاه سروآباد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و آشنایی دانش اموزان به عنوان نسل های جوان و آینده با رشادت‌های رزمندگان را از مهم‌ترین اهداف کاروان های زیارتی راهیان نور عنوان کرد.
ارسال نظرات