خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان خبر داد:

اعزام 200 بانوی بسیجی بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

فرمانده سپاه بوکان از اعزام 200 بانوی بسیجی از اقشار مختلف بسیج شهرستان دراردوی راهیان نور و بازدید از مناطق شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان، از اعزام 200 بانوی بسیجی از اقشار مختلف بسیج شهرستان دراردوی راهیان نور و بازدید از مناطق شمال غرب کشور خبر داد و گفت: این اردو به مدت یک روز و با هدف آشنایی بسیجیان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

علی رضا مظاهری در حاشیه بدرقه این کاروان افزود: مراسم اعزام و بدرقه کاروان راهیان نور شمال غرب کشور، صبح امروز با حضور در مسجد حضرت فاطمه (ص) جهت اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب برگزار شد.

وی افزود: در این اردو یک روزه 200 بانوی بسیجی بوکانی از حوزه های دانش اموزی، فرهنگیان و حوزه های یک و دو خواهران از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور واقع در شهر های سردشت، نقده و پیرانشهر دیدن خواهد کرد.

وی بیان کرد: بازدید از آثار به‌جا مانده و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، آشنایی با محورهای عملیاتی، آشنایی با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین برنامه های این اردوی یک روزه خواهد بود.

سرهنگ پاسدار علی رضا مظاهری افزود: تا پایان سال 95 بیش ار یک هزار نفر از بسیجیان بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات