خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه قزوین:

برگزاری دوره آموزشی صالحین با 1600 بسیجی قزوین

مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان قزوین اذعان کرد: بیش از 1600 نفر از بسیجیان سراسر استان قزوین در اردوهای آموزشی طرح صالحین شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۰۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یوسف پور آرین مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین بیان کرد: دوره آموزشی و توانمند سازی سرگروه‌ها مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قزوین به مدت ده روز در اردوگاه تربیتی شهدای هفتم تیر سازمان بسیج در رامسر برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری دوره مربیان طرح صالحین گفت: این اردوی آموزشی ده روزه بصورت چهار مرحله مجزا که دو دوره آن ویژه برادران و دو دوره آن مخصوص خواهران اجرا خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در هر دوره آموزشی بیش از چهارصد نفر از بسیجیان در این دوره شرکت دارند که در طی این چهار مرحله پیش رو میزبان بیش از 1600 نفر از بسیجیان سراسر استان قزوین در این اردوگاه می باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت و آموزش بسیج سپاه استان قزوین اذعان کرد: این دوره ها با هدف تقویت شبکه تربیتی صالحین و آشنایی ارکان شبکه صالحین به مفاهیم تربیتی ،تشکیلاتی و مفاهیم ولایی و مسجدی و تربیت عقلانی همراه با آموزش اصول و روشهای مشاوره تربیتی و شیوه گفتمان سازی در بسیج برگزار می‌گردد

وی از دیگر اهداف این دوره را آشنایی بین ارکان شبکه تربیتی بسیج و انس و الفت بین سرگروه‌ها ،مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین برشمرد و گفت: در این دوره بسیجیان شرکت کننده توانمندسازی شده و در شبکه تربیتی به منظور برگزاری کیفی حلقات صالحین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

1001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار