فرمانده سپاه بیجار خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی با مشارکت 80 دانشجو در مناطق محروم بیجار

فرمانده سپاه بیجار گفت: اردوهای جهادی با مشارکت 80 دانشجو در مناطق محروم این شهرستان به مدت 12 روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۸۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسگری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در شهرستان بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت هفته بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت به مردم است.

وی از آغاز اردوهای جهادی در این شهرستان همچون سنوات گذشته خبر داد و گفت: این اردوها به مدت 12 روز از پنجم تا 17 شهریور آغاز خواهد شد.

عسگری بیان کرد: اردوهای جهادی در این شهرستان در قالب دو بخش در توپ آغاج و بابارشانی در بخش های عمرانی و فرهنگی و غیره توسط جهادگران انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار گفت: اردوهای جهادی با به‌کارگیری 80 دانشجو به مدت 12 روز انجام خواهد شد.

به گفته عسگری، در این اردوها، جهادگران مرمت مدارس و خانه محرومان را در اولویت کار جهادی خود قرار خواهند داد.

وی در ادامه به اهداف اردوهای جهادی اشاره و بیان کرد: ترویج روحیه جهادی، رفع محرومیت از چهره روستاها، خودسازی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و خدمت‌رسانی به مناطق محروم از جمله اهداف این اردوها است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت و ارزش اردوهای جهادی، افزود: رهبری از اردوهای جهادی مانند اردوهای زیارتی و با ارزشی معنوی و بالاتر از آن یاد کرده‌اند و این نشان از اهمیت اردوهای جهادی و کار جهادگران است.

ارسال نظرات