مدرس حوزه و دانشگاه در نشست روشنگری بصیرتی حوزه شهدای بافق:

خانواده ها مدافع حریم اهل بیت در فضاهای مجازی باشند

حجت الاسلام افشاری گفت: به فرزندانمان بیاموزیم با ورزش و مطالعه و انجام فعالیت های فرهنگی از استرس؛ اضطراب و هرزگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دور شوند و خانواده ها این فضا را مدیریت کنند و مدافع حریم اهل بیت در این فضا باشند.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۰۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از بافق، نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن با تأکید بر جهاد فرهنگی با حضور بسیجیان حوزه شهدای خواهر شهرستان بافق برگزار شد.

حجت الاسلام افشاری در این نشست با تأکید بر ضرورت بصیرت عمومی در برابر توطئه های دشمنان و جذب و سازماندهی افراد در فعالیتهای فرهنگی بصورت شبکه ای و استفاده از افراد نخبه و واولویت آنان در انجام این فعالیتها افزود:بسیاری از مشکلات و آفت ها فعالیتهای فرهنگی با شبکه ای بودن آن برطرف می شود و از فرصت ها نیز می توان بهتر استفاده کرد.

مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه ، فضای مجازی و آسیب های آن را ییکی دیگر از مشکلات بوجود امده در فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت:به فرزندانمان بیاموزیم با ورزش و مطالعه و انجام فعالیتهای فرهنگی از استرس، اضطراب و هرزگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دور شوند و خانواده ها این فضا را مدیریت کنند و مدافع حریم اهل بیت در این فضا باشند.

حجت الاسلام افشاری ارائه الگوی زن موفق دیندار به جامعه و داشتن الگوی دینی برای زنان و دختران ایرانی را ضروری دانست و بیان داشت: با این الگوها می توانیم جایگاه زن در مملکت و کشور و حتی خارج از کشور نشان دهیم و ثبات خانواده را نیز بیشتر کنیم.


ارسال نظرات