شاعر کشورمان در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان به هنر انقلابی ایمان بیاورند

قادر طهماسبی گفت: ظاهرا رهبر هر چه فریاد می زند برای مسئولان لالایی تلقی می شود که بیشتر بخوابند در حالی که باید به هنر انقلابی ایمان بیاورند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۲۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
قادر طهماسبی شاعر کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب بر "حفظ حریم انقلاب ولو به نپذیرفتن برخی" گفت: من به عنوان یک انقلابی جان و دل و تمام وجودم وابسته به انقلاب و رهبرم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره مسائلی را در همه حوزه ها از جمله فرهنگ و هنر مطرح می کنند که همه آنها اصولی و راهگشا است، ولی متاسفانه مسئولان این صحبت ها را دور می زنند و مدام به آمریکا و انگلیس و فرانسه و دیگران چشم دوخته اند، در حالی که باید به هنر انقلابی ایمان بیاورند.

طهماسبی گفت: کاش آنگونه که رهبر ما صداقت دارد مسئولان نیز صداقت به خرج می دادند و با مردم صریح سخن می گفتند مسئولان باید به بعضی از مسائل در حوزه فرهنگ اقرار کنند و مسئولیت بر عهده بگیرند.

شاعر کشورمان تصریح کرد: فرهنگ و هنر وابسته به هم هستند یعنی هنر پرچم فرهنگ را بر دوش می کشد و امروز هنرمند باید وظیفه اش را انجام دهد مسائل فرهنگی امروز بسیار پیچیده شده اند و با آمدن فضاهای مجازی مسئولیت همه سخت تر شده است.

طهماسبی اظهار داشت: وضعیت فرهنگ و هنر ما در حال حاضر راضی کننده نیست، عده ای از جوانان انقلابی به وظیفه خود عمل می کنند ولی مسئولان توجهی ندارند. متولیان باید فرهنگ و هنر را جدی بگیرند و الگو باشند، ظاهرا رهبر هر چه فریاد می زند برای مسئولان لالایی تلقی می شود که بیشتر بخوابند باید واقعا کار شود برای حفظ مملکت باید ابتدا به فرهنگ بپردازیم.

ارسال نظرات