یک طرح دیگر از طرح های احمدی نژاد به بهره برداری رسید

بهره برداری از فاز نخست کارخانه سفال دهدشت

با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت فاز اول کارخانه تولید آجر و سفال دهدشت که عملیات اجرایی آن در دولت محمود احمدی نژاد آغاز شده بود به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۸۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت فاز اول کارخانه آجر سفال دهدشت به بهره برداری رسید .

ابویی در آیین بهره برداری این طرح با بیان اینکه عملیات اجرایی این کارخانه از سال 88آغاز شده افزود: تاکنون 10میلیون یورو  اعتبار ارزی و280میلیاردریال اعتبارریالی برای اجرای این طرح هزینه شده است.

ابویی با اشاره به اینکه در حال حاضر 110نفربه صورت مستقیم در این کارخانه به کار مشغولند گفت:با بهره برداری کامل از اینطرح برای400 نفر دیگر شغل ایجاد می شود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت اعتبارمورد نیاز برای اجرای مرحله دوم این کارخانه را 50میلیارد ریال ذکر کرد وافزود: در صورت تامین اعتبار، مرحله دوم این کارخانه آذرماه امسال به بهره بردای میرسد که در این صورت تولید روزانه این کارخانه به 300هزارتن آجر سفال افزایش می یابد.

پیش از این دیودیده در دی ماه1392 با بیان اینکه فاز نخست این کارخانه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفته بود :تمام ماشین آلات این کارخانه نصب شده است و ظرفت تولید این کارخان در روز بین 650 تا 700 هزار قالب است.

وی پیشتر این قول را داده بود تا پایان عمر دولت نهم این کارخانه بر روی ریل بهره برداری برساند اما امروز و پس از چند سال انتظار بهره برداری از فاز نخست این کارخانه در دولت یازدهمکلید خورد.

ارسال نظرات