رمزگشایی «بسیج» از تحرکات گروهک ورشکسته

سرمایه‌گذاری «منافقین» روی اسب‌های بازنده!

تحرکات مذبوحانه منافقین تنها به عرصه بین الملل محدود نشده و فعالیت در داخل کشور را نیز در بر می گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۷۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج - چند هفته ای است که نام منحوس منافقین و خائنین به انقلاب و ملت، بیش از گذشته گوش را آزار می دهد؛ دلیل این گوش‌خراشی نیز چیزی نیست مگر تحرکات اخیر منافقین در یارکشی از مردگان متحرک سیاسی در منطقه غرب آسیا. اما به راستی انگیزه این منافقین منفور در خودنمایی های اخیرشان را چگونه می توان تحلیل و ارزیابی نمود؟

شاید هیچ گروهک اپوزیسیونی را منفورتر از منافقین در میان ملت ایران نتوان یافت. علت آن نیز بسیار روشن است چراکه اقدام یک گروهک ولو اپوزیسیون علیه هموطنان و کشورش، خود نوبرانه ای است که شاید تاکنون، تاریخ به خود ندیده باشد.

از جنایات فجیع و ترورهای ناجوانمردانه این گروهک در خرداد 1360 گرفته تا پیوستن به بعثی های متخاصم در حین جنگ تحمیلی علیه ایران و حتی عملیات شکست خورده فروغ جاویدان، همه و همه حکایت از خوی وحشیگری و ددمنشانه منافقین دارد.

این همه در حالی است که کشورهای اروپایی و غربی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا با چشم بستن بر جنایات پرشمار این گروهک تروریستی، نه تنها آنان را محکوم نمی کنند که حتی نام این گروهک و وابستگان به آن را از لیست گروه های تروریستی و ضدبشری قلم می گیرند!

اخیراً اما خودفروختگان منافق، درصدند تا با اقداماتی به ظاهر جبرانی، چه در عرصه داخلی ایران و چه در سطح منطقه ای، چهره کریه خود را در میان ملت ها بازسازی نمایند تا مگر بتوانند از طریق قلب و عکس نمودن واقعیات موجود، اهداف شوم خویش را پیاده سازی نمایند.
در تازه ترین مورد اما منافقین با استفاده از فرصت بالاگرفتن تنش در روابط جمهوری اسلامی با رژیم سعودی، سعی در نزدیکی به این خاندان مرتجع دارند. نشان به آن نشان که اخیراً ترکی الفیضل، رئیس سابق سازمان اطلاعاتی عربستان و از عناصر ذی نفوذ خاندان سعودی در گردهمایی سالانه منافقین در پاریس حضور به هم رساند.  ترکی فیصل، برادر سعود الفیصل وزیر امور خارجه پیشین سعودی از برجسته ترین مسئولان این کشور به شمار می رود. در سال ١٩٧٣ به عنوان مشاور دیوان پادشاهی کار کرد و پس از چهار سال به ریاست دستگاه اطلاعات عربستان برگزیده شد. وی این منصب را تا سال ٢٠٠١ برعهده داشت و در طول دهه گذشته فیصل سفیر سعودی در انگلیس بود. پس از آن در سال ٢٠٠٦ جانشین شاهزاده بندر بن سلطان به عنوان سفیر عربستان در واشنگتن به مدت دو سال شد.

فیصل در این نشست به تمجید از سران گروهک منافقین پرداخت و در بخشی از سخنان مداخله‌جویانه، از آرزوی دست نیافتنی خود خبر داد و گفت: «من هم سقوط این نظام [جمهوری اسلامی] را می‌خواهم»! وی مدعی شد ایران مسئول ایجاد بسیاری از تنش‌ها در منطقه است و تلاش کرد با فرافکنی، توپ اختلافات ایران - سعودی را به زمین تهران بیندازد.

فیصل در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: «اجازه نمی‌دهیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند». وی همچنین ایران را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود و مدعی شد اصل صدور انقلاب ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است و با گذشت بیش از سی سال، واقعیت وجودی ایران متفاوت از آن است که قرار بوده باشد.

از سوی دیگر اما دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم رجوی نیز حاشیه هایی را به همراه داشته است. در این میان اگرچه جزئیات زیادی از این دیدار در رسانه ها مخابره نشده است اما دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سرکرده گروهک منافقین تنها به فاصله ۳ هفته از اعلام حمایت آشکار سعودی از این گروهک، شائبه خوش‌رقصی «محمود عباس» برای ریاض را بیش از پیش تقویت کرده است.

البته برخی از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شده اند که دیدار أبومازن با سرکرده گروهک منافقین یک تصمیم فردی بوده و به رویکرد این تشکیلات هیچ ارتباطی ندارد. این در حالی است که این رویکرد تشکیلات خودگردان فلسطین تنها به «محمود عباس» محدود نمی شود، چراکه پیشتر نیز وقوع چنین رویدادی مسبوق به سابقه بوده و «یاسر عرفات» رئیس فقید تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی» سرکرده گروهک منافقین در لندن دیدار کرده بود.

همانطور که گفته شد، تحرکات مذبوحانه منافقین تنها به عرصه بین الملل محدود نشده و فعالیت در داخل کشور را نیز در بر می گیرد.

در چند روز گذشته، انتشار فایل صوتی منتسب به شیخ حسینعلی منتظری از سوی فرزندش احمد، پیرامون اعدام های سال 1367 به محملی برای مظلوم نمایی هواخواهان این گروهک تروریستی تبدیل شده و عده ای را بر آن داشته تا به بهانه انتشار این سخنرانی، اشک تمساح برای این جانیان فراری از وطن بریزند!

جالب‌آنکه این اقدام چند روز پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های ضدانقلاب به مناسبت سالگرد اعدام منافقین موج تبلیغاتی تکراری هرساله‌ را به راه انداخته بودند. انتشار صوت این دیدار هم میوه‌ جدید سفره‌ای بود که ضدانقلاب چند روز تدارک دیده و پهن کرده بود. این فایل صوتی به همراه موجی از تحلیل های خلاف واقع و تقطیع‌شده در فضای مجازی پخش شد و مورد استقبال عناصر خارج نشین ضدنظام قرار گرفت.

این درحالیست که هر انسان منصف و سلیم العقلی، با دیدن و شنیدن جنایات داعش گونه منافقین در حق ملت ایران، بر عادلانه بودن قصاص این درندگان اذعان داشته و در این باره ذره ای تردید بر خود راه نخواهد داد.

در این بین اما سوالی که خودنمایی می کند آن است که هدف از انتشار این فایل صوتی آن هم پس از گذشت سال ها چه می تواند باشد؟ آیا ارتباطی بین پروپاگاندای اخیر به نفع منافقین و انتشار این فایل صوتی وجود دارد؟

مضاف بر اینکه هدف از انتشار این فایل صوتی، تقطیع وجهه صالح و جامع الاطراف امام خمینی(ره) و ایضاً زیرسوال بردن نظام جمهوری اسلامی است، اما هدف از انتشار اینگونه مطالب را باید در جاهای دیگری جست.

اگرچه تمرکز و سرمایه گذاری منافقین بر مرده‌های سیاسی همچون سعود الفیصل، محمود عباس، شیخ ساده لوحی ایرانی و...، به مثابه شرط بندی بر قمار از پیش باخته محسوب می شود اما باید مدنظر داشت که زمینه چینی این گروهک در چینش چنین صحنه هایی، نشان از برنامه ریزی دشمنان ملت ایران در مواجهات آتی و نه چندان دور دارد؛ چنانچه امام خامنه ای نیز فرمودند: «خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.»

از این روی بر دستگاه های انتظامی و امنیتی کشور فرض است تا با پیش بینی تحرکات دشمنان منافق و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، همواره آمادگی خود در برابر تهدیدات را حفظ نموده و رصد همه جانبه و اشراف قوی تری نسبت به فعالیت های معاندین داشته باشند.
 
نکته تاسف بار آخر آنکه خسارت محض برجام نفوذی که از قبل آن در کشور ایجاد شده، موجبات گستاخی بدخواهان را فراهم آورده است. وقتی دولت، برخلاف مفاد رسمی قانون اساسی، بدون تصویب مجلس شورای اسلامی و به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را در دستور کار خود قرار داده است و بدین ترتیب، اطلاعات محرمانه و استراتژیک افراد و اماکن خاص را به صورت رایگان در اختیار بازرسان یا همان جاسوسان در اختیار دشمن قرار می دهد، اهمیت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه بیش از پیش نمایان می شود. ترور دانشمندان هسته ای، تلاش مخرب در ماجرای ویروس استکاس نت و... در سال های گذشته، تجربه ی تلخ مردم ایران زمین در همین رابطه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار