همزمان با ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب؛

آغاز طرح "هادیان نور" در راهیان نور غرب و شمال‌غرب

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جهت تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدای بومی غرب شمال غرب و به منظور شناسایی و شناساندن شهدای بومی طرح « هادیان نور» را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۶۱۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور از دیدا با خانواده معزز شهدای مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب خبر داد و گفت: این بازدیدها در قالب طرح «هادیان نور» اتفاق می‌افتد.
 
وی گفت: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جهت تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدای بومی غرب و شمال غرب در استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی که هدف راهیان نور غرب و شمال غرب هستند، به منظور شناسایی و شناساندن شهدای بومی، طرح « هادیان نور» را در سطحی وسیع اجرا می‌کند.
 
داود پوریان در ادامه سخنانش افزود: ستاد مرکزی راهیان نور به عنوان متولی این طرح با همکاری ادارات کل حفظ آثار و بنیاد شهید و سپاه های استان های ذکر شده به سرکشی و بازدید از خانواده‌های شهدای سرزمین راهیان نور غرب و شمال غرب می‌پردازد. 


وی افزود: مهم‌ترین اصلی که در این طرح بر روی آن متمرکز شده ایم این هست که خانواده‌هایی مورد بازدید و سرکشی قرار بگیرند که تا کنون کمتر مورد شناسایی و توجه واقع شده و کمتر در میان مردم مطرح هستند. آن‌هایی که باوجود مجاهدت‌های بسیار در میان مردم گمنام بوده و کمتر معرفی شده‌اند.
 
وی ادامه داد: ستاد مرکزی راهیان نور وظیفه خود دانسته است تا وقتی زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب هستند، در کنار اقدامات و برنامه‌های دیگر بتوانند به خانواده‌های شهدا هم سر بزنند. از جمله خانواده‌هایی که مورد بازدید قرار می‌گیرند خانواده پیشمرگ‌های کرد مسلمانی هستند که به عنوان انصار حضرت امام در کردستان در کنار رزمندگان ما حضور داشتند و حضرت امام هم بر وفاداری‌شان صحه گذاشتند.
 
معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: اجرای طرح «هادیان نور» طبق جدول زمانی منظم و با همکاری مجموعه های مختلف کشوری و لشکری انجام می‌شود و ما امیدواریم ذره‌ای هر چند اندک از رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای کردستان در مواجهه با رژیم بعث عراق و ضدانقلابیون طی این تقدیر‌ و دیدارها جبران شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار