فرماندار خاتم

جیره بندی آب در روستای توتک، صحت ندارد

فرماندار خاتم، درج خبری در یکی از رسانه های استان یزد مبنی بر اینکه روستای توتک شهر مروست فقط دو روز در هفته آب لوله کشی دارد را رد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۹۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه هیچکدام از روستاهای شهرستان با مشکل بی آبی و جیره بندی مواجه نیستند افزود: با تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده تابستان امسال هیچگونه قطع آب در روستاها نداشته ایم و قفط به ندرت قطع آب به صورت ساعتی به دلیل ترکیدگی لوله ها اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه روستای شهریاری علیا در سال جاری به مدت چند هفته در برخی از روزها با قطع آب مواجه بوه اظهار داشت: این مشکل ناشی از نبود پمپ چاه بوده که با بازدید مدیرعامل آبفار استان این مشکل پیگیری و پمپ خریداری و این مشکل حل شد.

وی افزود: با مصرف بهینه مردم و جلوگیری از اضافه برداشتها خوشبختانه خاتم وضعیت آب شرب مناسبتری نسبت به دیگر شهرستان های استان دارد.

وی اظهار کرد: مردم این شهرستان در صرفه جویی در مصرف آب در بخش شرب و کشاورزی پیشتاز هستند و همچنین در نصب کنتورهای هوشمند در راستای مصرف صحیح آب کشاورزی نیز در استان مقام اول را دارا هستند.

فرماندار خاتم یادآور شد: کشتهای گلخانه ای و کم آبخواه نیز در این شهرستان روبه افزایش است که این نشان از نگاه ویژه مردم به اهمیت آب است.

هم اکنون 47 روستا با 4 هزار و 570 اشتراک تحت پوشش شبکه آبفار شهرستان قرار دارند و آب مورد نیاز آنها نیز از 16 حلقه چاه تأمین می شود.

ارسال نظرات