منابع باید به صورت عادلانه در شهرستان توزیع شود

سفر شهرستانی فرماندار ری برای بررسی مسائل بخش ها

خبرگزاری بسیج: مدیریت شهرستان ری از ابتدای دولت یازدهم تلاش کرده است تا منابع تخصیص یافته به صورت عادلانه در بخش های مختلف شهرستان توزیع شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در نشست شورای اداری بخش قلعه نو با بیان اینکه همه مردم حق دارند از منابع عمومی و امکانات کشور استفاده کرده و بهره ببرند، اظهار داشت: طرح بازدید از بخش های مختلف شهرستان ری و بررسی مسائل، نیازها، مشکلات و عقب ماندگی های بخش ها و مردم به همراه مسئولان بخش های مختلف و ادارات شهرستان با دیدار از بخش قلعه نو آغاز شده است.

وی تاکید کرد: مشکلات مردم باید با تدبیر و تلاش مسئولان و کمک و حمایت دولت حل شود و این دوره به نقطه عطفی در تاریخ خدمتگزاری دولت ها در انقلاب اسلامی تبدیل شود.

جمالی پور با تاکید بر شکل گیری درک مشترک میان آحاد مردم و مسئولان گفت: با افزایش همدلی و درک مشترک اعتماد مردم به دولت افزایش یافته و زمینه برای رفع مشکلات بهتر فراهم می شود.

وی گفت: برای بازدید از 6 روستای بخش قلعه نو و بررسی مسائل آن برنامه ریزی شده است و در آینده نزدیک این سفرهای درون شهرستانی به بخش های دیگر ادامه خواهد یافت.

نشست شورای اداری بخش قلعه نو همزمان با اولین سفر شهرستانی فرماندار ری برای بررسی مسائل بخش ها از نزدیک با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، مجیدی معاون برنامه ریزی، طالبی معاون عمرانی، قربانی بخشدار قعله نو، روسای برخی ادارات و دهیاران این بخش برگزار شد.

فرماندار و هیات همراه از روستاهای قمی آباد، مقیم آباد، طالب آباد، چالطرخان، نجم آباد و عشق آباد بخش قلعه نو بازدید کرده و مسائل و نیازهای امنیتی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و طرح های عمرانی نیمه تمام، هادی و مشکلات مرتبط با حریم ها را در این روستاها مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر کرد.

 

ارسال نظرات