عضو شورای مرکزی جنبش عدالنخواه دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:

اعلام شکایت دولت از منتقدان، نشانه ضعف است

نجیبی با تاکید بر اینکه این گونه اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور نشان دهنده ضعف دولت است گفت: بیان این گونه اظهارات و اقدامات تهدیدآمیز و برچسب زدن به منتقدان، گره‎ای از مشکلات کشور باز نمی‎کند.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۹۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
سید سعید نجیبی عضو شورای مرکزی جنبش عدالنخواه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص ادعای اخیر معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر طرح شکایت از توهین‎های صورت گرفته به رئیس جمهور اظهار داشت: دولت در عمل حرف از آزادی بیان می‎زند، اما در عمل متناقض عمل می‎کند و با برچسب زدن به منتقدان آنها را تحقیر و تهدید می‎کند و یا از آنها شکایت به عمل می‎آورد.

نجیبی با بیان اینکه آزادی بیان در دید دولت فقط برای افراد بیرونی است گفت: چرا که غربی‎ها هر اظهار نظری که می‎کنند مسئولین با برخورد منفعلانه خود هیچ پاسخی به آنها نمی‎دهند.

وی عنوان کرد: با این نوع اقدامات که در جهت مظلوم نمایی است می‎خواهند از زیر بار مسئولیت خود و ناکارآمدی که در این سه سال داشته شانه خالی کنند و اگر زمانی نیز از دولتمردان سوال شد چرا چنین اقداماتی در دولت انجام نشد جواب دهند که منتقدان نگذاشتند و... کارهای خود را توجیه کنند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالنخواه دانشجویی در ادامه اظهار داشت: دولت بهتر است به جای اینکه وقت خود را با شکایت از منتقدین تلف کند، به امور مملکت بپردازد تا  نتیجه بهتری به دست آورد و بتواند کارنامه خود را پر بارتر کند.

نجیبی با تاکید بر اینکه این گونه اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور نشان دهنده ضعف دولت است تصریح کرد: بیان این گونه اظهارات و اقدامات تهدیدآمیز و برچسب زدن به منتقدان، گره‎ای از مشکلات کشور باز نمی‎کند و دولت به جای برخورد با منتقدین به انتقادات و حرف‎های آنها توجه کند.

وی در خصوص چرایی این مطلب بیان کرد: دولت جواب منطقی در قبال حرف‎های منتقدین ندارند تا نشان دهند که حرف‎های منتقدین درست نیست، درصورتی که برخی از این انتقادات که به دولت صورت می‎گیرد از سوی افراد موجه نظام  همچون ائمه جمعه کشور است که دولت باید توجه کند که این افراد دشمن نظام و دولت که نیستند بلکه به دنبال بهبود عملکرد دولت است و به دولت نیز کمک می‎کند.
ارسال نظرات